חזר להסית

מתקפה נגד אביב גפן: "לך תנקה שירותים בהופעות של אייל גולן"

תמונה – ארכיון לע"מ

אחרי שנתיים של קירוב לבבות, הזמר והיוצר אביב גפן, שוב יוצא במתקפת ציוצים נגד ח"כ שמחה רוטמן והפגנת הימין בה השתתפו מעל מאה אלף בני אדם בהתראה קצרה.

מאה אלף מפגיני ימין בירושלים (צילום רגבים)

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, התנשא גפן: "עשרת אלפים בעד הרפורמה יצאו לרחובות, ללייב פארק אני מביא יותר אנשים", לעג גפן.

שוער הכדורגל לשעבר ושדר הספורט דודו אוואט, לא נשאר חייב ותקף: "אביב, אותם שירים 20 שנה, אותו קהל 20 שנה, לך תנקה את השירותים בהופעות של אייל גולן ועומר אדם יש שם עומס".

גולשים נוספים תקפו את גפן, "מה קרה לאחדות שדיברת עליה רק לפני שנה?", כתבה ימית. אשת התקשורת עו"ד כינרת בראשי הגיבה: "‏‎יצאנו. הפגנו את דעתנו. אתה הרי דמוקרט גדול, לא? אולי במקום להקטין אחרים תנסה לכבד את דעתם והדרך שלהם? שהפגינו בשירה וריקודים ולא בשריפת כבישים וקריאןת גנאי וקללות. מה דעתך?".

אביב גפן נגד ח"כ שמחה רוטמן
33 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.