הפוסט המרגש

נס בדרכים: עופר חדד ניצל מתאונה קטלנית

תמונה – ערוץ 12/עופר חדד

מגיש חדשות 12 עופר חדד חושף בהתרגשות נס אישי שקרה לו השבוע במהלך נסיעה בכביש ירושלים תל אביב, "אודה ה' בכל לבב בסוד ישרים ועדה". רגע להגיד תודה לקב"ה ולשתף אתכם בנס פרטי שקרה לי השבוע", כתב חדד.

בפוסט שפרסם כתב חדד בהתרגשות, "שלשום, קצת לפני השעה עשר בלילה, חזרתי מעוד יום של שידורים ארוכים. על הקו הייתה העורכת שלי ענבל שרביט Inbal Sharvit ונערכנו לתכנית של היום למחרת. תוך כדי השיחה, בנסיעה מהירה על הכביש המהיר שגם היה מהיר וריק בשעת לילה מאוחרת, אני מגיע לירידה שאחרי מחלף הראל, בא להאט, ומגלה שאין לי בלמים. אני לוחץ והרכב לא מגיב."

"לוחץ, ושוב, ומבין מהר מאוד שזהו, אין בלמים. אומר לעורכת בשקט "ענבל, הלכו לי הבלמים ואני טס על הכביש". בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המשישורי ולהמשיך ישר כדי להיעזר בעלייה של כביש מספר 1.

רק מחשבה אחת עוברת לי בראש, לא על הרפורמה נגיד, אלא "רק שאין עבודות בכביש או איזה פקק בהמשך". שה' ישמור. אני נצמד לשול הימני, מוריד להילוך נמוך, הרכב מתחיל להיחנק ולהאט, עד האי תנועה הוא נבלם. ברוך שגמלני כל טוב.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.