קרב מגישים

רביב דרוקר במתקפה נגד איילה חסון: "בז ל'עיתונות' שהיא עושה"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

מגיש הטלויזיה רביב דרוקר מגיב במתקפה אישית נגד מגישת הטלוויזיה איילה חסון ומכחיש כי הפציר בה להגיש איתו תוכנית בערוץ 13.

איילה חסון ערוץ 13
צילום ערוץ 13

בראיון לנועם פתחי ברדיו גלי ישראל תקפה הבוקר חסון, "הקנאה גומרת את דרוקר. האובססיה של דרוקר עלי לא מכבדת אותו. כשאני שומעת אותו אני מבינה מי תדרך נגדי מאחורי הקלעים ועכשיו מעז לומר זאת בקול רם. איך יכול להיות שאדם שמטנף עלי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי, הוא לקח אותי לשיחה והפציר בי להגיש איתי תכנית. סירבתי בתוקף כי אני יודעת מי הוא, פוליטיקאי, תועמלן".

חסון הוסיפה והאשימה, "מהרגע שבאתי לערוץ הוא לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שהיא לא מלהקת המעודדות שלו שמאפילה עליו ברייטינג. למרות מסע ההכפשות – מה לעשות, הציבור יותר סמך וסומך עלי. זה הרבה יותר מורכב ממספרי הרייטינג, זה דברים שראיתי לאורך השנים. אנשים מדברים איתי, הם לא אוהבים את מה שדרוקר עושה לערוץ. הוא עשה הכל כדי שלא יהיה פולואפים לדברים בערוץ"

רביב דרוקר לא נשאר חייב והגיב בציוץ בטוויטר, "בחיים לא הפצרתי בה להגיש איתה תוכנית וגם לא רציתי להגיש איתה לשנייה אחת. בז ל'עיתונות' שהיא עושה. לבקשת מנהלי הערוץ, הסכמתי להיפגש איתה 'לנקות שולחן' ולחשוב אם זה יכול לעבוד. היא אמרה שהיא בעד הגשה נפרדת ואני אמרתי שגם אני מעדיף את זה".

132 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.