"גורמים קיצונים"

אחרי המתקפה: נתניהו וקרן פלס לחצו ידיים בטקס

תמונה – לע"מ

יממה אחרי שתקפה בחריפות את ראש הממשלה נתניהו וגם עלתה לבמה בהופעה בתחפושת השפחה האדומה ממחאות השמאל נגד הרפורמה המשפטית, הזמרת קרן פלס השתתפה אמש בטקס יום השואה ביד ושם ונקלעה למפגש עם נתניהו שהסתיים בלחיצת יד קרירה במיוחד.

בפוסט שפרסמה השבוע באינסטגרם התפרקה פלס וכתבה, "לפני שבועיים הנפתי על הבמה שלי דגל שמזוהה עם ההתנגדות לממשלה הנוכחית, שבעיניי ובעיני רבים מכילה גורמים קיצוניים שמסוכנים לביטחון כולנו. חשוב שגם מי שלא מסכים ישמור על זכותו של האחר להשמיע קול ושנצא פה אחד נגד אלימות מכל סוג שהיא".

פלס הוסיפה ותקפה, "ילדים מתאבדים בגלל בריונות ברשת ואם הייתי ילדה בטח הייתי בוכה עכשיו מתחת לשמיכה… אבל אני כבר אשה בת 44 עם ילדים, שיודעת שיש בעולם דברים חשובים ממנה. קיללו אותי ושלחו לי הודעות נאצה מבהילות לא כי אני חלשה, כי עוצמת השנאה יכולה להשמיד אפילו אהבה עזה. אני בהחלמה משנתיים של גיהינום פיזי ועדיין לא סיימתי לטפל בגוף שלי, אז תכננתי לא להתייצב הערב על הבמה בקפלן. זה יותר מדיי. מאיימים שלא יבואו לשמוע אותי, כלכלת משפחתי בסכנה, מפעל חיי, עדיף לשתוק".

לסיום כתבה פלס, "בצהריים תפסתי את עצמי על חם.. אל תתני לאלימות לשלוט בך. מי שבאמת מקשיב, מכל הלב, שומע את השיר האמיתי שלך ולא מצפה ממך לשיר את שלו… ככה מצאתי את עצמי מטפסת לפני שלוש שעות את מדרגות הבמה, עטופה בדגל ישראל, שרה מול הקהל הגדול ביותר שזכיתי לעמוד מולו את ההמנון של המדינה שזכיתי לחיות בה. אם אני אשתוק, מה תגיד אישה שחוטפת איומים? איך ידברו אחרים בלי מיקרופון? למה מגיע לי קהל, שמישהו בכלל יקשיב לי, אם אני לא מוכנה לדבר?".

26 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.