מה דעתכם?

העיתונאית סיוון כהן זועמת: "כף רגלי לא תדרוך שם"

תמונה – ערוץ 13

מכריזה חרם: מגישת הטלוויזיה סיוון כהן מפרסמת פוסט זועם נגד החוגגים בבית הקפה בתל אביב שלא נסגר למרות כניסת יום הזיכרון, "גם אם זה יהיה המקום האחרון עלי אדמות-כף רגלי לא תדרוך שם".

סיון כהן צילום מסך ערוץ 13
סיון כהן צילום מסך ערוץ 13

בתמונה שפורסמה ברשת, נראים אזרחים יושבים בבית קפה בתל אביב באמצע צפירת הזיכרון, "ומי אתם אנשים דוחים שלא טורחים לעמוד דקה בצפירה ולהמשיך לשבת ולאכול ולזיין ת'מוח??", כתב תושב תל אביב עומר גרשון.

העיתונאית סיוון כהן פרסמה את התמונה וכתבה, "עומר גרשון, אחד האנשים הכי בולטים בבוהמה התל אביבית כתב את הדברים האלה מדם ליבו. התלבטתי אם לשתף בערב כל כך כואב והחלטתי שכן. אין מקום לניתוק הזה במדינה כמו ישראל, בערב כזה בו כולנו מצדיעים לגיבורים שבמותם ציוו לנו חיים".

כהן הוסיפה, "וכן, גם לחבורה הזאת שהיה דחוף לה לשבת בדיזנגוף פינת גורדון בערב יום הזיכרון. גם אם זה יהיה המקום האחרון עלי אדמות-כף רגלי לא תדרוך שם".

אחרי שעוררה סערה ברשת עדכנה כהן את הגולשים, "‏זה הדוח שקיבל הבעלים של שווארמה ask שהיה פתוח הערב, ערב יום הזיכרון, ואנשים בילו אצלו בזמן הצפירה. במקום להוריד את הראש הוא המשיך לשקר ולהגיד שהיה סגור גם כשידע שפקחי עיריית תל אביב סגרו לו את העסק שקל מאוד להוכיח שהוא פשוט משקר"


התיעוד המלא

109 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.