ראוי?

תיעוד: הדוגמנית נטלי דדון נזרקה מבית קפה

תמונה – אינסטגרם

במהלך יום צילומים בתל אביב, אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון נזרקה מבית קפה בעיר על ידי הבעלים בשל דעותיה הפוליטיות.

בפוסט שפרסמה כתבה דדון, "לאן עוד נגיע ?! לאן??!???? כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום לטוונטי סיקס אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן), בעל המקום קרא לי פרחה, כן כן פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים , פשוט סרב להעניק לי שירות.

דדון הוסיפה וכתבה, "מה נהיה מאיתנוווווו מהההההההה לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים , למה?!?!???????!!!! לא יודעת מה בא לי יותר , לשבור קיר לבכות לצרוחחחחח או סתם להקיא!"

מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין תקף, "אין פער גדול יותר. בין המחשבה של השמאל הקיצוני בתל אביב כמה הוא נאור. לבין המציאות שבה הוא מתנהג כפי שהתנהגו בגרמניה ליהודים בשנות השלושים. איזה חבורת מגעילים גזענים"

צפו בתיעוד

91 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.