מה דעתכם?

מתקפה נגד נועה קירל: "יש פה ניצול מיני של ילדה מבולבלת"

תמונה – נועה קירל אינסטגרם

שדרן הרדיו והקומיקאי שי גולדשטיין יוצא במתקפה חריפה נגד הזמרת נועה קירל בעקבות המופע הפרובוקטיבי על במת האירויזיון, "מה זה מופע פתיחת הרגליים הזה מול כל העולם? זה גס, בוטה, גמלוני ותסלחו לי זה גם נראה כמו משהו ששייך למועדוני חשפנות אפלים".

בפוסט שפרסם ועורר סערה תקף גולדשטיין, "אין פה שום העצמה נשית ולא גירל פאוור ולא פאוור ריינג'רס..יש פה ניצול מיני של ילדה מבולבלת שיותר מדי אנשים מבוגרים עושים על גבה מיליונים עוד מאז שהייתה קטינה.. יש כאן מסר מחורבן לבנות צעירות שמעריצות אותה כי אומרים להן שהיא המודל להצלחה"

גולדשטיין הוסיף ותקף, "אין כאן שום דבר שמקדם את מעמד האישה אלא הוצאת תרבות זולה ממועדוני החשק אל הבמה המרכזית והאדרה של מיניות נשית בוטה ואני מוכן להתחייב בפניכם בלי לבדוק את זה שמי שאחראי למופע הזה אלו גברים.
ספרו לילדות שלכם שאפשר להצליח גם בלי לפסק רגליים בתחתונים עם חץ מכוון בדיוק לאיבר המין..ספרו להן..זה הדבר החשוב".

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.