בושה

תיעוד: גבר מרסס בגז את כתבת חדשות 13

תמונה – רן בוקר טוויטר

בלב תל אביב: על רקע הזעם הציבורי נגד הכותרת שפורסמה אמש בערוץ 13 על חיסול המחבלים בעזה, כתבת 'חדשות 13' טליה כהן, רוססה הבוקר בגז מדמיע במהלך שידור חי מהטיילת בתל אביב.

הצל נגד ערוץ 13

שוטרי יחידת האופנועים הוזעקו למקום ועצרו תושב ת"א בן 41 בחשד לתקיפה.

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תקף, "במקום להגיד מי אחראי על הכותרת אתמול ולפטר אותו, בחדשות 13 מפרסמים עכשיו שכתב שלהם הותקף בגז פלפל כדי שמי שמעביר עליהם ביקורת ירגיש כאילו זה בגללו. אז אם מבחינתם כתב הותקף בגלל ביקורת ברשת על כותרת מטורללת במהדורה אז מבחינתי כל הפיגועים הבאים יהיו בגלל הכותרת שהיתה במהדורה"

בראיון לאראל סגל ברדיו 103, תקף שר התקשורת שלמה קרעי את 'חדשות 13': "הנזק נעשה ואת הנעשה אין להשיב. נגיד שזו הייתה טעות, הניסיון כל הזמן להכפיש את הממשלה ואת נתניהו בסוף עושה את שלו וטועים בדבר חמור שיכול לפגוע במדינת ישראל. כדי שזה לא יקרה, אנחנו חייבים שוק תקשורת פתוח".

22 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.