התקפל מהר

היא לא גנבת: איילה חסון מקבלת התנצלות פומבית

תמונה – טוויטר איילה חסון

יצא קטן: חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל מתנצל בפני מגישת הטלוויזיה איילה חסון ובעלה שי נשר על השקרים שהפיץ בתוכנית של רביב דרוקר בערוץ 13.

מיקי רוזנטל באולפן 'אופירה וברקו' – צילום: פייסבוק

לפני כשבוע טען רוזנטל בראיון לרביב דרוקר, "שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב”קשת״. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו".

רוזנטל הוסיף ,"ואירית אמבר, המפיקה דאז של ״קשת״ מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 שח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו. מסקנה: איילה חסון היא גנבת… העובדות כולן נכונות. המסקנה – מגמתית). סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון ״תחקיריה״, כתב רונזטל והוסיף, "אגב, תביעה מצידה תתקבל בשמחה".

איילה חסון לא נשארה חייבת והגיבה פומבית לטענות, "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".

הבוקר, פרסם רוזנטל הודעת התנצלות, "אני מבקש לתקן טעות ולהתנצל. בימים האחרונים האשמתי את שי נשר בגניבה, כדי לסבר את האוזן ביחס לביקורת לגיטימית שלי על הדרך שפועלת בה רעייתו – איילה חסון. גניבה היא עבירה פלילית ואילו בין מר נשר לביני היה סכסוך עסקי"

"אני עדיין עומד על דעתי, ששי נשר נטל מעסקינו המשותפים שלא כדין כספים בהיקפים גדולים, ברם בניגוד למה שאמרתי ופרסמתי לא התנהלה בינינו בוררות כהגדרתה בחוק, אלא הליכי פישור, שבסופם קיבלו מנהלי ״קשת״ חלק ניכר מטענותי נגד נשר והחליטו למסור לידי את ההפקה וזכויות היוצרים של התכנית ״בולדוזר״, שהיתה עד אז בבעלות משותפת של נשר ושלי".

רוזנטל הוסיף, "במקביל, ביקשו ראשי ״קשת״ שלא אתבע אותו. נשר לא גנב ממני ואני מתנצל בפניו על השימוש במילה הזו. מכאן עולה שגם איילה חסון אינה גנבת, ברם הביקורת שלי על הפרסום שלה ועל העיתונות שהיא עושה – תקפה ועומדת בעינה".

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.