הפסידה בתביעה

בדמעות: הדוגמנית נטלי דדון נשברת בסטורי

תמונה – אינסטגרם

הדוגמנית נטלי דדון שפעילה לאחרונה במאבקי הימין ברשתות החברתיות וסופגת מתקפה מהשמאל, נשברה בדמעות בסטורי שפרסמה למאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם, לאחר שהפסידה בתביעת דיבה בסך 300 אלף שקל, שהגישה נגד איש יחסי ציבור שפרסם לכאורה הודעה מטונפת נגדה לפני כשלוש שנים בקבוצת אנשים בכירים בתעשייה, ותשלם 10,000 ש"ח הוצאות משפט

בהודעה הקשה שפורסמה נכתב, "זו אשר מוכרת את גופה ונותנת שירותי מין תמורת כסף". היחצן כהן טען בתגובה כי "הוא לא כתב את ההודעה והייתה השתלטות עוינת על הטלפון".

בתגובה להפסד בבית המשפט פרסמה דדון סרטון בו היא נראית מוצפת בדמעות, "מה הפלא שמתאבדים כאן ילדים?! אין לי מושג איך אנחנו מחזיקים כאן מעמד כבוגרים!!! אני לא השק חבטות שלכם!!!! כמה שקר וצביעות. מעלים קורבנות באופן חסר גבולות!"

דדון הוסיפה, "העולם עגול ואמת יש רק אחת. אולי לא תמצאו אותה בבית משפט (וגם שם לא הפסדתי בחרתי לרדת מהתביעה מבחירה) יש למעלה בורא לעולם ממנו לא נסתר דבר. תהיו טובים".

עוד כתבה דדון והסבירה, "היחצן לא שיתף פעולה, לא מסר את מכשיר הנייד לבדיקה והתנהג בצורה מחשידה. הוא נהנה מההפקר והספק לאור ממצאי המשטרה שהתגלו לאחר התביעה. בהתאם לזאת החלטתי לבסוף לדון אותו לכף זכות ולמחוק את התביעה נגדו, בימים אלו של נזקים אדירים אשר מתקיימים בשל הכפשות שווא וחרמות. צר לי שהיחצ"ן הנ"ל ממשיך במסע השקרי שלו נגדי ובהפצת פייק ניוז. מאחלת לו כל טוב ואהבת חינם".

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.