אין ראיות

אחרי שנתיים: החקירה נגד אייל גולן נסגרה

תמונה – אינסטגרם

בשל היעדר ראיות: פרקליטות המדינה החליטה לסגור את החקירה המחודשת נגד הזמר אייל גולן בפרשת "משחקי חברה" בה נחשד גולן ומקורביו בהדחת קטינות לזנות ושימוש בסמים.

על פי הדיווח של העיתונאי גיא פלג בערוץ 12, גולן נחשד בהבאה של אדם לעיסוק בזנות ואי דיווח על עבירות מין שהיה עד להן. חשודים נוספים נחקרו גם בחשד לעבירות אינוס ואספקת סמים לקטינות במסיבות פרטיות.

לאחר סגירת החקירה כתב גולן בהתרגשות, "אחרי עשור של רדיפה בלתי הוגנת ושתי חקירות מקיפות של המשטרה, האמת יצאה לאור באופן סופי. אני ומשפחתי עברנו עשור קשה אך מעולם לא הרמתי ידיים. גם כשהיו נסיונות סחיטה לא הסכמתי לתת לזה יד ונלחמתי שהאמת תצא לאור, עם כל המחיר הכבד המשתמע מכך. זעקתי זאת מעל כל במה, גם כשהיו כאלו שלא רצו לשמוע שמיהרו לחרוץ דין ולשפוך דם לשווא ואני מקווה שאותם האנשים יעשו את חשבון הנפש שלהם".

עוד כתב גולן, "אני רוצה להודות לכם קהל יקר שלי, הצבא הכי חזק שבעולם שנתתם בי את האמון ודחיתם נסיונות הפגיעה ביושרת דרכי ובערכיי, שנתתם לי את הכוח בכל יום מחדש, בכל הופעה ונתתם לי אהבה שמנצחת הכל. רוצה להודות לצוות עורכי הדין, הדוברים, מנהלי האישי ולכל הצוות שהקיף אותי, תמך בי ונלחם עבורי. לילדיי, אמי ומשפחתי, אני מצטער על הכאב והסבל שנגרם לכם לאורך השנים ומודה לכם על הכוח להאמין שבסוף האמת תצא לאור. לבורא עולם, על אינספור שיחות, תפילות ודמעות, אתה כל יכול."

גרושתו ואם ילדיו הגיבה לפוסט של גולן באינסטגרם, "ברוך השם. עכשיו תמשיך להיות מספר אחד ולשמח עם שלם בראש שקט, נלחמת על האמת שלך והוכחת לעצמך ולכולם שבאמת מי שמאמין לא מפחד".

מהפרקליטות נמסר: "לאחר בחינה מעמיקה של תלונות המתלוננות, נוהלה חקירה מקיפה שהתייחסה לכלל החשדות והנתונים שעלו בחקירות. החשודים נחקרו, נערכו עימותים ונחקרו עדים נוספים ובוצעו השלמות חקירה. בסופו של יום נמצא, כי בחקירת המשטרה לא נאספו די ראיות המבססות סיכוי סביר להרשעה ולכן לא ניתן להגיש כתב אישום".

22 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.