רחוק מאבא

נמאס לו: יאיר נתניהו עזב את ישראל

תמונה – יאיר נתניהו במיאמי

עזב למיאמי: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיש ערעור על פסיקת השופט ברקאי מבית המשפט המחוזי שחייב אותו לשלם לח"כ סתיו שפיר 70 אלף שקל והוצאות משפט, על זה שכתב לה בציוץ שפרסם בטוויטר, "תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך" ועוד שלל ביטויים מגונים. .

בערעור שהגיש באמצעות עו"ד ופורסם באתר 'העין השביעית' טען נתניהו כי שפיר קרא לו מתבטל וחיי על חשבון הציבור, "כפי שאין ילדיהם של שופטים מתבטלים מכספי הוריהם אשר מקבלים שכר ו/או הטבות במגזר הציבורי, כך אין בנו של ראש הממשלה אשר היה חי אצל אביו מתבטל מכספי ציבור".

עוד נטען בערעור כי בניגוד לסתיו שפיר שהיא אשת ציבור מוכרת, יאיר נתניהו הוא אדם פרטי ואינו מתגורר כעת בישראל, "אדם פרטי אשר אינו נושא בתפקיד ציבורי כלשהו, איננו פעיל עוד ברשת החברתית וכן איננו מתגורר כעת בישראל".

17 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.