לא שותקת

אלונה סער משיבה אש: "אני לא אעבור לג'נין"

תמונה – אינסטגרם

אלונה סער, השחקנית והבת של גדעון סער, מגיבה לקללות והנאצות שקיבלה ברשתות החברתיות לאחר שיצאה להגנת האקס אמיר חורי שפרסם סטורי "ג'נין תחת מתקפה".

בפוסט שפרסמה כתבה סער, "נתחיל מהסוף – אכן, ההודעות נאצה שקיבלתי היו איומות ומטרידות. עם זאת, אני מבינה שזו תוצאה של מציאות כואבת שמביאה לפחד וכעס. לכן, אני משתדלת לא להתמקד באותם האנשים שאיחלו לי אונס, רצח, אובדן או סתם לגור בג'נין."

ובכן, אני לא אעבור לג'נין. אני נשארת ממש כאן. מבחינתי, אפשר בו זמנית גם לתמוך בפעולה בג'נין, בזכותנו להגן על עצמנו, להתפלל שכל החיילים שלנו יצליחו במשימה ויחזרו בשלום הביתה, וגם לחמול על אנשים חפים מפשע שנפגעים כתוצאה מהפעולה. זה אפשרי. זו אפילו לא עמדה פוליטית. הרי לכולם, ימין ושמאל כאחד, כואב כשבלתי מעורבים נפגעים.

ובחזרה להתחלה – הכל התחיל מכך שהבעתי תמיכה באדם יקר לי, שביטא כאב כלפי מצוקת אותם חפים מפשע שחיים בג'נין. הרגשתי שמחובתי להיחלץ לעזרתו כי באמירה שלו לא היה פסיק ממה שמייחסים לה.

לסיום כתבה סער, "בקלות בלתי נסבלת סילפו את דבריי ואיחלו לי מוות. ראשית, אין שום דבר יהודי בלאחל רע לאדם אחר. לאף צד במפה הפוליטית אין מונופול על אהבת הארץ או על יהדות. שנית, אמפתיה כלפי אוכלוסייה שחיה בין מחבלים (אליהם אין לי חמלה או חיבה למען הסר ספק) לא מצביעה על חוסר אהבה למדינה שלי. היא מצביעה על הומניות. והומניות היא לא תכונה פוליטית, רק אנושית. לסיום, אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה, ואני מאמינה שדווקא עכשיו עלינו להשתדל לשמור ולטפח את הקשב וההכלה שלנו.

"דיייי שמישהו יעצור את הטירוף הזהההה"
13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.