מה דעתכם?

קטטה ברשת: מוחמד מג'אדלה נגד עמית סגל

תמונה – ערוץ 12

סערת הכליה: כתב חדשות 12 מוחמד מג'אדלה, תוקף את כתב חדשות 12 עמית סגל שיצא להגנת אחיו ארנון סגל שתרם כליה ובתנאי שזה ליהודי.

ארנון סגל – צילום: בלינסון

בציוץ שפרסם בטוויטר התייחס סגל לסערה: "מאחל לכולם אחים שתורמים כליה לאדם שלא פגשו מעולם. ובאהבת חינם ננצח". מג'אדלה הגיב: "מאחל לכולם אחים לא גזענים שאוהבים כל אדם ללא הבדל דת, גזע ומין".


כתב ערוץ 12 ציון נאנוס נגד ארנון סגל

ארנון סגל בן 43 תושב ירושלים ואב לשמונה, סיפר בראיון לאתר ynet שעורר סערה ברשת, על התנאי היחיד שביקש לפני שהחליט לתרום כליה, "התנאי היחיד שלי היה שהכליה תלך ליהודי. זה העם שלי, וזו הקהילה שלי. אשתי עובדת כאחות בבית החולים שערי צדק ומטפלת בכולם, גם ביהודים וגם בערבים, אבל כשמדובר בחלק מגופי, אני רוצה לתרום אותו ליהודי. אני לא יודע מי זה יהיה. אני מכבד את כולם. כולנו אחים, וגם המריבות הן בתוך המשפחה".

חגי סגל, אביו של ארנון סגל הגיב ותקף את עורך ynet: "לו אני עורך ynet, ולא אבא של ארנון, נראה לי שהייתי נותן כותרת אחרת לידיעה על תרומת הכליה שלו, שלא תחרחר מדנים בימים טרופים אלה אלא תתרום לאחווה".

30 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.