מה דעתכם?

קובי פרץ תקף והתנצל: "אתם האויב, לא פחות ממחבלים"

תמונה – אינסטגרם
הזמר קובי פרץ תקף בחריפות את מפגיני השמאל שניפצו את שמשת הרכב בירושלים והתנצל. ואיך הגיבה אופירה אסייג על החקיקה המשפטית? צפו

תגובות זועמות ברשת: הזמר קובי פרץ מגיב בחריפות לסרטון המזעזע שפורסם אמש מחסימת הכבישים על ידי מפגיני השמאל בירושלים.

בפוסט שפרסם תקף פרץ, "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו, אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם ה ב ו ש ה הכי גדולה שיש לנו במדינה"

פרץ הוסיף, "צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב', עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם, ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים, נמאסתם".

קובי פרץ: "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים"

בעקבות התגובות הקשות, התנצל פרץ וכתב: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת, אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם."

אביב גפן לועג לקובי פרץ

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שמבלה בניו יורק, תקפה בזעם: "הלב שלי נשרף על מה שקורה במדינה, זה רגע שירשם בספרי ההיסטוריה. איך הפכנו מדמוקרטיה לדיקטטורה. אבל תזכרו, זה עדיין לא נגמר. זאת התחושה שלי. עם ישראל לא יוותר על הדמוקרטיה שלו. תזכרו מה אמרתי".

84 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.