סולחים?

ברדוגו התנצל: "סליחה ומחילה" – גליקמן: "איכססס"

תמונה – ארכיון גל"צ

ערב תשעה באב: מגיש התקשורת יעקב ברדוגו פרסם ציוץ התנצלות וסליחה מכל מי שנפגע ממנו וספג תגובות זועמות מעיתונאים בכירים וגולשים ממש לא סלחנים.

אביעד גליקמן וינון מגל

בציוץ שפרסם כתב ברדוגו, "ערב תשעה באב אני מבקש להביע סליחה ומחילה כלפי כל מי שנפגע מדברים קשים ומעליבים שיצאו מפי בתקופה סוערת וקשה זו. אני תקווה שכולנו נחזור להיות עם מלוכד לטובת מדינת ישראל ואזרחיה כולם. אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת – צה״ל של כולנו, הכלכלה של כולנו, המדינה של כולנו. הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום"

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן הגיב, "האיש הזה בדומה לחברו ריקלין חושב שכולנו מטומטמים. בכל ימות השנה הוא משפריץ רעל ופייק נגד עיתונאים, פוליטיקאים, מפגינים ונגד כל מי שלא אומר "ביבי מלך". רגע אחרי שתשעה באב ייגמר הוא ימשיך להפיץ רעל וגועל. איכסססס". העיתונאי חיים לוינסון הגיב, "הצעה: תתחיל מהתנצלות לגלי מיארה על כל השוביניזם כלפיה".

הסליחה לא התקבלה – גליקמן נגד ברדוגו

הגולשים הגיבו במתקפה נגד ברדוגו, "אתה חושב שהקונספט הזה שאימצתם שתתנהגו כמו חלאות אדם 364 ימים בשנה ואז תצומו בכיפור יעבוד גם עלינו? אגב, גם על אלוהים זה לא עובד".

אביב כתב, "אין סליחה ואין כפרה! קודם מכים ואחר כך מתנצלים, גמרנו לסלוח! עכשיו מכים חזרה ! בעברית פשוטה, לך חפש צבוע שקרן". דנה הגיבה, "גם אם תצום רמדאן לא יעזור לך".

התגובות לפוסט של ברדוגו

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.