מן או מימון?

שירי מימון חושפת: רציתי להחליף שם משפחה

תמונה – אינסטגרם

הזמרת הפופולרית והמצליחה שירי מימון, חוגגת השבוע יום הולדת 42 וחושפת בריאיון לפודקאסט "מחוץ לפריים" עם העיתונאי רן בוקר, את ההתמודדות שלה ומשפחתה עם הגזענות. וגם: מה היא חושבת על לערב פוליטיקה ומוזיקה.

מימון או מן?

בראיון לעיתונאי רן בוקר בפודקאסט "מחוץ לפריים", התייחסה מימון למוזיקאים שמערבבים פוליטיקה ומוזיקה, "לאנשים יש גם חיים קשים והם באים לשמוע מוזיקה. אני מרגישה שאנחנו ממש סובלים בימים האלה, וקשה מאוד לשרוד במדינה הזאת. כשאני מגיעה להופעה של אמנים שאני אוהבת אני ממש לא מעוניינת לשמוע שום דבר מעבר למוזיקה. אני מרגישה שאם אני אתן את דעתי הפוליטית אני אפגע במישהו. מרגישה שזה לא פייר כלפי הקהל. קרה לי בעבר שהבעתי את דעתי ובא מישהו אחרי ההופעה ואמר לי: 'אני בחור דתי שגר בהתנחלות, אני שומע אותך מגיל מאוד קטן ואני לא רוצה לשמוע את זה'".

על הגזענות אמרה מימון, "אני יכולה להגיד לך שמעולם לא התעסקתי בצד העדתי, הגזענות אבל ההורים שלי כן חוו את זה, אצל הדור שלי זה לא כל כך היה אבל לאחים שלי יש סיפורים מאוד מעניינים שקשורים לגזענות עם שם המשפחה. וגם אני זוכרת לא פעם עקיצות, אבל לא נתתי לזה לנהל אותי. רציתי לשנות את שם המשפחה למן, כי אמרתי 'איך אצליח עם שם המשפחה מימון? זה אחלה מזרחי שבעולם', ובתת מודע שלי זה הפריע לי איפשהו, פחדתי שזה יהרוס לי ושזה יכול לשים לי רגל."

"לימים ראיתי שזה לא שם לי רגל, הייתי בלהקה של חיל האוויר ולאט לאט הבנתי שזה לא מנהל אותי. אמרתי 'אוי ואבוי אם אני משנה', איזה מכוער זה. הרגשתי שזו איזושהי תקרה שאני צריכה לפרוץ, היה בי פחד שיקטלגו אותי. עם הזמן זה התמסמס ועבר. אף פעם לא התביישתי בזה אבל פחדתי שזה יכול להרוס לי ועצם המחשבה הזאת מטרידה אותי".

מימון הוסיפה וסיפרה, "מספיק שפעם כשהכרתי בחור, ואחרי שכבר התפרסמתי, הסתכלו עליי אחרת. יש מצב שהיה איזה שיח בבית 'מה הבאת לנו את הפרענקית הזאת. את המימון הזאת שאמא שלה עקרת בית ואבא שלה עבד במסעדה של האבא'"

הפודקאסט המלא

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.