דיי לשיימינג

דניאל גרינברג חושפת ומאיימת: "תחשבו לפני שאתם כותבים"

תמונה – אינסטגרם

נמאס לה: הדוגמנית ואשת העסקים דניאל גרינברג הפסיקה לשתוק להודעות נאצה שהיא מקבלת בפרטי והחליטה להשיב מלחמת שיימינג למכפישים, "חשבתי על זה, והקלות של אנשים לכתוב דברים בין אם זה מפרופילים בדויים ובין אם זה מפרופילים אמיתיים".

בסטורי אזהרה שפרסמה בחשבון האינסטגרם כתבה גרינברג, "פעם באף פעם אני נתקלת בדברים מהסוג הזה. אם להיות כנה.. והאמת שבי זה לא פוגע בי כי אני ברמת החסימה כבר לכל השיט הזה, ומה שלא חלק מהמעגל הקרוב אליי פשוט לא מזיזי לי. אבל יש נערות/נערים ואפילו ילדים, שהם חלק מהרשת החברתית שחשופים לפגיעות מיליליות מהסוג הזה וחייבים למגר את התופעה הנמוכה הזאת."

"גרינברג הוסיפה איום למטרידים, "אז הנה אני מודיעה וכבר עשיתי את זה בעבר. תחשבו לפני שאתם כותבים כי השם שלכם יעלה באופן גלוי וללא צנזור בפני 488 אלף עוקבים. אנשים שברובם לא יצדדו בכם ואולי גם לא יאהבו את הגישה הנמוכה. סוף מעשה במחשבה תחילה".

גרינברג הוסיפה ופרסמה צילום מסך מהודעות נאצה קשות שקיבלה מאחת העוקבות שלה באינסטגרם.

הנאצות שקיבלה בפרטי

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.