מה דעתכם?

אביב גפן תוקף: "ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר"

תמונה – אינסטגרם

חוזר להסית: הזמר אביב גפן מתייחס לחרם של החברות הגדולות על ערוץ 14 ותוקף בחריפות: "ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל". העיתונאי והמגיש קלמן ליבסקינד הודיע על הצטרפותו לחרם על שטראוס.

בציוץ שפרסם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הוא הודיע שיחרים את חברת שטראוס בעקבות החרם הפרסומי על ערוץ 14: "צריך להפסיק את התופעה המגונה בה חברות פרטיות שמתפרנסות על ידי כלל הציבור ומחרימות את ערוץ 14 שמייצג את דעתו של רוב העם. אי אפשר להתפרנס מציבור ובו בזמן להחרים אותו. הציבור צריך להפסיק לפרנס חברות מחרימות. מי שמחרים – מוחרם".

הזמר אביב גפן הגיב לשר בן גביר, "רוב העם לא צופה בערוץ 14 אבל אתה מעולם לא היית חזק בנתונים..ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל. המפרסמים מקדמים שם קיטוב, שסע בעם ושנאת האחר. לכל אורך ההיסטוריה במשטרים דיקטטורים היו ערוצים מסוג זה. נפגש בבחירות הבאות", צייץ גפן.

לצד המחמאות שקיבל ממפגיני המחאה, רוב הגולשים הגיבו במתקפה נגד גפן, "איזה קטע, רוב העם בחר ממש לא מזמן ב'משטר' הזה, אפשר לומר מה דעתך אבל בבקשה אל תדבר בשם רוב העם, יש להם פה והם השתמשו בו", כתב דוד. איתי כתב, "לפי ההגיון שלך, רוב העם קובע, נכון? אז אולי תפסיק את המחאה ותלך עם ההגיון עד הסוף, רוב העם בחר ימין. וכן, נתראה בבחירות.."

גולש נוסף כתב, "ניפגש איפה שתרצה אבל לא בהופעות שלך… והפעם אל תנסה לעשות שוב תרגיל יח״צ, לא יעזור לך".

אביב גפן נגד ערוץ 14

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה קלמן ליבסקינד שלא מרבה להתערב בחרמות ולא עובד בערוץ 14, הפתיע את הגולשים ופרסם: "הודענו עכשיו לתמי 4 על סיום ההתקשרות. אנחנו רוצים לשתות מים, לא פוליטיקה".

העיתונאי קלמן ליבסקינד: "אנחנו רוצים לשתות מים, לא פוליטיקה."

18 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.