קשה לצפייה

אופריה אסייג זועמת: "היא אמנם נראית מלאך אבל למעשה מדובר בשטן"

תמונה – אינסטגרם אופירה אסייג

פוליטיקה בצד: מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג פתחה את התוכנית 'אופירה וברקו' בערוץ 12 עם סרטון קשה לצפייה ודרישה מהממשלה ובתי המשפט להחמיר את העונשים.

במונולוג זועם תקפה אסייג, "בכל יום שישי אנחנו פותחים עם סרטון שקשור לפוליטיקה, אבל מישהו שכח שצריך לנהל מדינה והמדינה רקובה מהתחתית של התחתית. הערב אני רוצה לפתוח עם סרטון ששבר לי את הלב".

אסייג הוסיפה, "זה סרטון קשה לצפייה אני מודה, וכמובן שזה סרטון של הגננת המתעללת מהוד השרון אני מנסה להרגיש מה עבר על ההורים של התינוק המתוק שעבר כזאת התעללות קשה בידי המטפלת המתעללת. היא אמנם נראית מלאך אבל למעשה מדובר בשטן. המזל של המטפל הזאת שאני לא שופטת בבית המשפט, אחרת הייתי גוזרת עליה לשבת בצינוק עד יומה האחרון. אני גם מתפללת שזה התינוק האחרון, הילדה האחרונה שיחוו וחס וחלילה התעללות".

לסיום דרשו אסייג וברקוביץ', "כדאי שהממשלה תתעורר ותתקין מצלמות בכל פעוטון בכל גן בכל כיתה. ומבית המשפט אני מצפה שלא ישחררו את המפלצות האלה לעולם". ברקוביץ' הוסיף, "ועל זה אני מתחבר אלייך שפה צריך לעשות רפורמה במשפט. שאחת כזאת לא תראה אור יום לעולם. זה דרגה אחת מתחת לרצח ועל זה צריך רפורמה במשפט".

צפו באדיבות ערוץ 12

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.