מה דעתכם?

העיתונאית נריה קראוס הושפלה בטיסה: "הדיילת צועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא"

תמונה – טוויטר נריה קראוס

סערה ברשת: שליחת חדשות 13 לארה"ב העיתונאית נריה קראוס, תוקפת דיילת לא יהודיה מחברת יונייטד איירליינס, שלטענתה אילצה אותה לעבור מקום בטיסה בעקבות דרישת נוסעים חרדים.

בציוץ שפרסמה ועורר סערה ברשת כתבה קראוס, "חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב. כי אני אישה. יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה"

קראוס הוסיפה וסיפרה, "איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא. ושאם כן יטוסו, הטיסה תצטרך בגללי לעצור במצרים. תודה לשני גברים ואישה ישראלית מהממים לידי שתמכו בי" .

מגישת הטלוויזיה תמר איש שלום שיתפה את הציוץ ופנתה באיום לחברת יונייטד איירליינס בטוויטר, "לפני שאזמין את הטיסה הבאה שלי לארה"ב, רוצה לשמוע אם זו המדיניות של החברה שלך – אפליה לרעה של נוסעות?".

21 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "העיתונאית נריה קראוס הושפלה בטיסה: "הדיילת צועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.