סערה ברשת

מגיש בכיר ברדיו: "13 אחוז מהציבור החרדי הם סרטן"

תמונה – רון קופמן (צילום מסך 103FM)

איש התקשורת רון קופמן שוב מעורר סערה ענקית כשאמר הבוקר (שלישי) בשידור חי בתוכנית עם העיתונאי ינון מגל ברדיו 103fm, כי החרדים הם סרטן, "צריך לנקות את המקום מבפנים, את האייכלרים. 13 אחוז מהציבור הם סרטן בציבוריות הישראלית".

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי על דברי ההסתה החמורים של רון קופמן כנגד הציבור החרדי: "לכנות ציבור יהודי ענק כ'סרטן' הוא שפל נורא המזכיר את מה שעשו האויבים שלנו בגולה, כששללו צלם אנוש מהיהודים והתירו את דמם. אלו אמירות מחרידות ומזעזעות שחייבים להוקיע אותן מכל וכל. אסור לתת לשום חילוקי דעות לדרדר את השיח להסתה קשה שכזו".

מנכ"ל ארגון "בצלמו" פנה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה, דוד רגב, בדרישה לפתוח הליך הפרה והשעייה של קופמן. "אין לי מילים אפילו להביע את הזעזוע שזה שדרן במדינת ישראל מדינת היהודים מעיז לקרוא לאחיו ובני עמו את המילה הגרועה ביותר בארסנל המילים. האיש הזה חייב להיות מושעה באופן מידי, על הרשות לפתוח בהליך הפרה ואני מקווה שבזמן שהוא מושעה הוא יסתובב קצת במחלקות הסרטן בבתי החולים יראה את כמות ההתנדבות החרדית ויבין בעצמו כמה שהוא טעה ויתנצל ויתחיל להתנדב בארגונים האלה".

איש התקשורת אברהם גרינצייג הגיב: "קופמן חייב לעוף כבר הבוקר מכל במה שיש לו. שום כלי תקשורת שמכבד את עצמו לא יכול להעסיק אדם שקורא למיליון ורבע אזרחים "סרטן". לעקור את החלאה מהתקשורת"

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.