מאמינים לה?

איילה חסון זועמת: "מפרסם עליי ולא בפעם הראשונה פייק ניוז. שקרן"

תמונה – כאן 11

מגישת הטלוויזיה איילה חסון מכחישה בזעם את הפרסומים של עיתונאי 'הארץ' אורי משגב כי תשתף בספינת תענוגות עם יהודים מפלורידה ארה"ב, "פייק ניוז. שקרן"

בפוסט שפרסם ברשת X טען משגב, כי איילה חסון תבלה בספינת תענוגות יחד עם יהודים מפלורידה, "תראו אני יודע שבשבוע הראשון של נובמבר איילה חסון עסוקה כי היא מתוכננת להופיע בקרוז על ספינת תענוגות של גמלאי יהדות פלורידה"

משגב הוסיף, "עיני לא צרה. למרות שעם משכורת של 50 אלף שקלים בחודש מהתאגיד אני לא בטוח שהיא חייבת לחלטר בקרוזים כאלה. אין שם ערך עיתונאי. אבל יש מצב שעד הרמת העוגן יהיה איזה תחקיר נוקב על ממשלת נתניהו המעופפת ששברה מזמן כל שיא/שפל אפשרי? בממשלה הקודמת היה לה עניין רב בבזבוז כספי ציבור. נמתין בסבלנות"

איילה חסון הגיבה בזעם, "אורי משגב שקרן מפרסם עליי ולא בפעם הראשונה פייק ניוז. שקרן"

משגב הגיב וכתב, "הבנתי שאיילה חסון טוענת שאני שקרן ומפיץ עליה פייק ניוז בקשר להשתתפותה המתוכננת בקרוז ליהודי מיאמי, "ולא בפעם הראשונה" לדבריה. מוזר. הנה המודעה על הקרוז בהשתתפותה המתוכנן לתחילת נובמבר 2023. אם נבהלה וביטלה זה סבבה, אבל זו המודעה המקורית כחול על גבי לבן (עדכון עריכה: דווח לי שחסון הוחלפה בדפנה ליאל).

משגב הוסיף ותקף, "מעבר לזה אני לא רוצה לעסוק בה הרבה, הטענות שלי הן בעיקר רק למי שמעסיק אותה בתאגיד השידור הציבורי במשכורת של 50 אלף שקלים בחודש. אני רואה בזה פרוטקשן לנתניהו וקרעי שהתאגיד החליט במודע לשלם כדי להוריד אותם מהצוואר שלו."

לאחר בדיקה התברר, כי חסון הייתה אמורה להשתתף לפי התכנון המקורי, אך לבסוף הוחלט לשכור את העיתונאית דפנה ליאל מערוץ 12.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.