מסכימים?

נתן גושן זועם: "כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה"

תמונה – פייסבוק

הזמר נתן גושן תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ודורש את התפטרותם של הפוליטיקאים האחראים למחדל שהוביל לטבח הקשה בתושבי הדרום.

הפוסט המלא

״אני לא מבין את המילה ניצחון, אולי זה רק אני. עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על ניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, אצלה ניצחון כבר לא יהיה. גם לא עבור התצפיתנית שראתה את החברות שלה נשחטות, הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף ששובר משפחה שלמה כבר לא ינצח, במקרה הטוב ישרוד."

"עומדים פוליטיקאים עם ווסט מעל החליפה ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחרי ש״ננצח״. מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כסא, כאילו אנחנו לא שמים לב, איזה עלבון"

"בעולם בו הכסף חשוב, מנכ״ל שהביא את החברה שלו להפסד הגדול ביותר מזה עשרות שנים, בוודאי ילך הביתה. בעולם בו החיים חשובים, כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה, שישאל את עצמו למה התור לקבל נשק אישי הוא הגדול ביותר מקום המדינה, ושיקח אחריות בדרך החוצה."

אנחנו רגילים לבחור בפוליטיקאים לפי שיטת הרע במיעוטו. כאילו יש קבוצה סגורה של אנשים ואנחנו בשעשועון ״בחר את המושחת״. צאו מזה רגע, המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה, להפך, משלמים מחיר דמים. הם ישראל היפה, בואו ניקח אותם, נמליך אותם עלינו.

העם הזה שורד, הרבה כי הוא שוכח, כי אם הלב היה זוכר לא הייתה לנו תקומה. אבל אני מבקש מהעם הקדוש שלי- אל תשכחו איך הופקרנו. תזכרו הכל. בשביל האמא העומדת על קבר בנה, בשביל ילדה שמתגעגעת לאבא. את כל מראות הזוועה וסיפורי הדמים, נזכור ולא נשכח״

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.