גיבור ישראל

עידן עמדי: "אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה"

תמונה – אינסטגרם

הלוחם והזמר עידן עמדי שנלחם מתחילת המלחמה נגד מחבלי ארגון הטרור חמאס בעזה, קורא לראש הממשלה נתניהו לא להפסיק עד שמנצחים, "כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה דרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו."

בפוסט שפרסם כתב עמדי, "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר שהיה שם לתעד את הביקור של רוה"מ תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירנו שנטבחו.

עמדי הוסיף, "לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה דרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה"למה" שלנו במלחמה הזו חזק וברור. יהיה זכר האהובים שלנו ברוך"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.