תלונה ליועמ"שית

סערה ברשת: המסרונים המאיימים של אהוד יערי נחשפים

תמונה – תמיר סטיינמן טוויטר

השרה מירי רגב שיגרה תלונה רשמית ליועמ"שית גלי בהרב מיארה נגד כתב חדשות 12 אהוד יערי, בטענה ששלח לה מסרונים מאיימים בעקבות השאלות ששאלה את הרמטכ"ל במהלך ישיבת הקבינט הביטחוני.

המסרון ששלח יערי לשרה רגב

במכתב תלונה כתבה השרה רגב, "הנדון: המשך איומי סחיטה של אהוד יערי כנגדי. שלום רב. אבקש לעדכנך כי בהמשך למכתב התלונה בעניין מר אהוד יערי הפרשן לענייני ערבים בערוץ 12 שהפעיל כנגדי סחיטה באיומים מתאריך 23.12.21 ,הנ״ל ממשיך לאיים עליי ושלח לי הודעה ביום שישי האחרון (2024.1.5) והנה לשון ההודעה: ״חוזר על ההודעה הקודמת מ-12/30, תמשיכי להפיץ בדיות ואני מבטיח להקדיש לך זמן בשידור… שבת שלום. אהוד יערי״. (מצ״ב נספח א' – צילום הודעת הוואטס אפ)

רגב הוסיפה, "המציאות שבה נבחרת ציבור, שרה בישראל, חברת קבינט מדיני בטחוני מאוימת על סמך הדלפות מקבינט מדיני בטחוני וזאת במטרה להשפיע על עבודתי ולגרום לי ״להתיישר״ ולסתום את פי, אינה מקובלת ומחייבת את התערבותך. אני רואה בחומרה את המשך ההדלפות מהקבינט המדיני בטחוני והשלכותיו על בטחון המדינה וחיי אדם. אבקש את טיפולך המידי בנושא.

בהודעה הקודמת ששיגר יערי לרגב הוא כתב, "המקורות שלי באמ"ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכ"ל, את לא תבקרי את הרמטכ"ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ' שכולם שונאים, לי מקשיבים".

השיחה המלאה: אהוד: תתביישי לך, תחזרי בך ותוציאי הכחשה. מירי: על מה אתה מדבר?. אהוד: על הציטוטים שלך אצל ירון אברהם. מירי: אני לא יודעת במה מדובר. אהוד: הציטוטים שלך מהקבינט ואני יודע שאת מבקרת את הרמטכ"ל. מירי: מאיפה אתה יודע? היית איתי בדיון? ואני לא מתכוונת לדבר איתך בנושאים של הקבינט.. אהוד: המקורות שלי באמ"ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכל, את לא תבקרי את הרמטכ"ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ' שכולם שונאים, לי מקשיבים. אותי אוהבים, ואם אני אכנס בך זה לא יהיה טוב לך, כי אנשים אוהבים אותי."

מירי: מקורות שלך באמ"ן?! עכשיו אני מבינה מאיפה ההדלפות, אל תאיים עלי, אני אגיד את מה שאני חושבת בקבינט ואלא ששולחים אותך לאיים עלי ורוצים להשתיק אותי, לא יצליחו. תפקידי כחברת קבינט לומר את מה שאני חושבת, ואם תפיץ שקרים עלי, אתה תקבל תביעה", סיימה רגב את השיחה.

בשבוע שעבר, לגלג אהוד יערי בזמן שעמית סגל דיבר באולפן. לאחר שנקרא לבירור אצל המנכ״ל אבי ויס, הוא התנצל: ״ רק להרגיע: אני מצר על האירוע באולפן – לא התאפקתי מצחוק למשמע הויכוח באולפן ללא כוונה לפגוע באיש. ‏לא חשדתי שיש תמונה מלאה של האולפן…", הבהיר יערי.

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.