מלחמה בברנז'ה

איילה חסון מחזירה מלחמה: "הגיע הזמן לקרוע את המסכה מעליך"

תמונה – כאן 11

מגישת הטלוויזיה איילה חסון יוצאת למלחמה נגד מו"ל עיתון 'הארץ' בעקבות סדרת כתבות משמיצות שפרסמו נגדה, "עמוס שוקן- אנחנו בזמן האג קורעים מסיכות של צביעות וסטנדרטים כפולים. הגיע הזמן לקרוע את המסכה מעליך".

בפוסט שפרסמה תקפה חסון בחריפות את שוקן, "שנים שהעיתון שלך מטיף מוסר למדינת ישראל. שנים שהעיתון שלך מנהל הסתה פרועה נגדי, כי אני מסרבת ״להתיישר״. אז שוקן- כדאי שכולם ידעו ״שהבכיר בתקשורת״ בכתבה של עמרי מניב זה אתה"

חסון הוסיפה, "אין בעיה עם הבחירות האישיות שלך, הבעיה היא שבסוף כל מפגש שלך עם הבחור הצעיר היית מכה אותו באכזריות ובועט בו כשהוא שרוע על הרצפה. כך הוא העיד במשטרה. מה זה אומר עליך? מי אתה באמת עמוס שוקן? למה העיתונאים שלך שיודעים הכל מאתרגים אותך?"

לסיום כתבה חסון, "תארו לכם דמות ציבורית אחרת שנוהגת כך- איך עיתונאי הארץ היו מטפלים בו. אז שוקן- קח את הערכים והסטנדרטים המפוקפקים שלך, תפסיק לחלק ציונים שב קצת בבונקר ותתבייש."

כזכור, בתחקיר שפרסם העיתונאי עמרי מניב בחדשות סוף השבוע נחשף, "בשנת 2000, איש תקשורת בכיר באחד העיתונים ניגש למפקד היאחב"ל ומתלונן שנסחט. החוקרים מציידים אותו במכשירי האזנה ובמעטפה עם כסף, ממתינים סמוך לשוק בצלאל בת"א, אלא שהבכיר מנתק את המכשירים, מוסר את המעטפה לסוחט שנמלט, ומאשים את החוקרים שהציוד דפוק.

החוקרים מאכנים טלפונים ומצליחים עצמאית להתחקות אחרי הסוחט, מגיעים לדירה בבת ים ומוצאים שם בן 19 שעוסק בזנות. הוא מספר לחוקר יגאל קרני: אני מספק זנות לאותו בכיר בעיתון מזה תקופה ארוכה. האיש מתעלל, סדיסט, אז החלטתי לנקום ולסחוט אותו. למה הוא בועט בי כשאני על הרצפה? למה להשפיל?

לחוקרים יש ראיות להגשת כתב אישום, אבל אותו בכיר שגם מבוגר בעשרות שנים מהצעיר בזנות, חושש מאוד מפרסום הסיפור הזה, לא מסתפק בכיבוי המכשירים בזמן אמת, אלא מנצל את קשריו, נפגש עם בכירים בפרקליטות כדי שתיק החקירה ייסגר. התיק נסגר

https://x.com/omrimaniv/status/1535637415909531648?s=20

26 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.