מסכימים איתו?

עידן רייכל על העזתים: "יש להתייחס אל רובם ככן מעורבים"

תמונה – אינסטגרם

לא שותק: הזמר עידן רייכל קורא למשלה להתייחס לתושבי עזה ככן מעורבים: ״הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס ולכן יש להתייחס אל רובם ככן מעורבים״.

בפוסט שפרסם תקף רייכל, "הפלסטינים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס. הם יכלו להיות אמיצים להיכנס עוד הלליה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס להילחם בהם גם במחיר כבדים לאלפים מהם. להחזיר לנו את כל החטופים ולהעיף את ארגון הטרור חמאס ולהתחיל לשקם את חייהם. הם לא עושים את זה, ולכם יש להתייחס אליהם ככן מעורבים".

ח"כ אחמד טיבי תקף וזעם את רייכל, "כנ"ל אם עידן רייכל לא מתנפל על חבורת המתנחבלים גוזלי הקרקעות ומפנה אותם, ואם לא פורץ לבתי הכלא כדי לשחרר אלפי עצורים ללא משפט, ואם לא עוצר תקציבים להתנחלויות ואם לא מתנפל על ביתו של נתניהו בקיסריה ומאלץ אותו ליזום עסקה להחזרת החטופים אז הוא נחשב להזוי, צבוע ואמן המעודד פשע מלחמה שרק בגלל תזמון דבריו לא נכללו בתביעה של דרום אפריקה. מקנא באייל גולן ההוא? המלחמה הנוראית הזו העבירה אנשים על דעתם."

לפני כשבועיים קיבל רייכל הודעה מפתיעה במיוחד מלוחם מילואים במצא תמונה שלו עם פלסטיני בבית בשכונת ח'אן יונס שבעזה, "2010 אני מבקר ילדים בוולפסון בבית חולים, ועוצר אותי מישהו פלסטיני אומר לי אני מעריץ של המוזיקה שלך. אני מכיר את הפרויקט ובכלל. 14 שנים אחרי זה מוצאים את התמונה הזאת שלקח מישהו מהמשפחה שלו, אצלו בבית בח'אן יונס. לך תדע מי האיש הזה ומה הוא עשה. עולם משוגע״.

עזתי עם רייכל (אינסטגרם)
4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.