לקריאה לחצו

שקרן: מתקפה ברשת נגד הזמר סטפן לגר

עבד על כולם: בפוסט שפרסם אמש הזמר סטפן לגר בעמוד האינסטגרם שלו, הוא חשף בהתרגשות כי הוא אב לילד בן 7 שלא נחשף עד כה לציבור. הבוקר מתברר כי לגר שיקר והפוסט נועד למטרות יחסי ציבור לשיר חדש שיוציא בקרוב.

הפוסט השקרי שפרסם סטפן באינסטגרם

בפוסט השקרי שפרסם כתב לגר, "אתם יודעים שאת הדברים הכי יקרים לי תמיד חשוב לי לשמור קרוב אלי במקום בטוח ורחוק מהרעש הזה שנקרא 'רשת' שלא כולם יודעים להכיל אותו כמו שאני יודע. אבל יש מצבים שבאיזה שהוא שלב אין דרך וצורך כבר לברוח מזה ובסוף דברים טובים תמיד מגלים. אני גאה בך על כל מה שאתה עברת, ועובר, איך התבגרת איך אתה משתנה ומשתפר כל שניה כל דקה כל שבוע, חודש כל שנה, איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה".

כוכב הרשת קווין רובין הגיב בזעם: "לדעתי זה צעד שלא אמורי לעשות. יש אנשים שלהביא ילד לעולם לוקח שנים להשתמש בזה למטרת יח"צ זה לא בסדר".

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.