לא שותק

"תודה, אבל לא תודה": אלמוג בוקר מוותר על הפרס מהאקדמיה

תמונה – טוויטרX אלמוג בוקר

העיתונאי ומגיש בערוץ 13 אלמוג בוקר, הודיע כי הוא מוותר על פרס האקדמיה לטלוויזיה שקיבל על סיקור המלחמה בדרום, בעקבות התעלמות בוטה מכתבי ועיתונאי ערוץ 14 בחלוקת הפרסים.

מהאקדמיה לטלוויזיה נמסר בתגובה לטענות: "ערוץ 14 הוזמן לקחת חלק בטקס מרגע היווסדו של הערוץ ולהגיש את תכניותיו לתחרות בדומה ליתר גופי השידור וההפקה בארץ. אך משום שבחר שלא לעשות כך השנה וגם אשתקד אינו נכלל בתחרות".

בתגובה זועמת תקף בוקר, "אחרי שראיתי את הסתירה בין תגובת האקדמיה לטלוויזיה לדברים בפועל, אני מוותר על פרס ההוקרה עד אשר יכלילו את כל כתבי הטלוויזיה בצפון ובדרום שסיקרו את המלחמה, לרבות כתבי ערוץ 14. ראיתי בעיניים שלי את אריאל עידן תחת אש לא פעם ולא פעמיים. תודה, אבל לא תודה"

בעקבות הסערה התקשורתית, הודיעו מהאקדמיה לטלוויזיה על התקפלות והזמינו את כתב ערוץ 14 לקבל את הפרס, "שמח לראות שהאקדמיה לטלוויזיה חזרה בה. רק ביחד ננצח. וברכות אריאל עידן. מגיע לך", כתב בוקר ובירך את כתב ערוץ 14.

"שמח לראות שהאקדמיה לטלוויזיה חזרה בה"

העיתונאי רן בוקר תקף, "התגובה של האקדמיה לטלוויזיה על אי הכללת כתבי ערוץ 14 בפרס ההוקרה על סיקור עמלחמה היא הקטנת ראש במקרה הטוב. מדובר בפרס הוקרה ״על פעילותם בזמן המלחמה ועל דיווח בזמן אמת ב-7 באוקטובר תוך סיכון חייהם״, כפי שהגדירו באקדמיה. לא הוזכרה כאן חברות באקדמיה או מועמדות בטקס. אפשר להסכים או לא עם מה שערוץ 14 מייצג – אבל הכתבים שלו עמדו בקריטריון שהאקדמיה עצמה הציגה. ההתעלמות מהכתבים שלהם היא צבועה ומפלה. לא מתאים. ראוי שיחזרו בהם."

ברשתות החברתיות הזכירו הגולשים לשר התרבות מיקי זוהר, "האקדמיה הזו שמדלגת על ערוץ 14 מקבלת מהמשרד שלך קרוב למליון ש"ח בשנה, ונותנת פרסים רק לחלק מסוים בתקשורת".

40 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.