שפל

השחקנית עינת ויצמן סופדת למחבל: "העולם בלעדיו חשוך יותר"

תמונה – כאן 11

תמיכה בטרור? השחקנית והבמאית הישראלית, עינת ויצמן, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלהם הספד מקומם למחבל וליד דקה שמת השבוע בכלא ממחלת הסרטן, "העולם בלעדיו חשוך יותר. האור מצטמצם"

בפוסט פרידה מחברה המחבל וליד דקה כתבה ויצמן, "וליד דקה ישב בכלא וכתב וכתב- מכתבים, סיפורים קצרים, מאמרים, ספרים. הוא לימד אותי מהי אנושיות ומהי מחשבה הומנית והמילים שלו והכתבים שלו היו חלק מההצגות שלי".

ויצמן הוסיפה וספדה למחבל, "העולם בלעדיו חשוך יותר. האור מצטמצם. על הבמה עומד מורד חסן בהצגה "בושה" שעלתה בתיאטרון בוושינגטון וקורא מתוך ספרו של וליד דקה "סיפור סוד הזית" הספר האחרון שלו שפורסם.

ח"כ לימור סון הר-מלך הגיבה להספדי השמאל הקיצוני למחבל המתועב, "‏עינת ויצמן, עוד פעילת שמאל רדיקלי הספידה את המחבל דקה וכתבה כי ״הוא לימד אותי מהי אנושיות ומהי מחשבה הומנית והמילים שלו והכתבים שלו היו חלק מההצגות שלי. העולם בלעדיו חשוך יותר״.‏שתבינו, אותם אנשים שרואים בואליד דקה חבר, הם אלו שרואים ברוצח היהודים מרוואן ברגותי את התקווה לשלום. ‏ועל כך אמר ברל כצנלסון ז״ל: ״היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?”

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.