קאמבק מרגש

דניאל גרינברג לאייל גולן: "תודה שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו"

תמונה – אינסטגרם דניאל גרינברג

אהבה מנצחת: למרות הנישואין שהסתיימו בגירושין מכוערים, אשת העסקים והמשפיענית דניאל גרינברג, מפרסמת הבוקר ברכת יום הולדת מרגשת ומלבבת לבן זוגה ואב ילדיה, אייל גולן ממנו התגרשה לפני כשנתיים, והפתיעה ביום ההולדת פרטית ואינטימית.

צילום אינסטגרם

בפוסט מרגש שפרסמה למאות אלפי העוקבים באינסטגרם כתבה גרינברג, "הגבר המשמעותי בחיי…אב ילדיי לעולמי עד, אני רוצה לאחל לך מעמקי נשמתי קודם כל בריאות איתנה ושבורא עולם ישמור עלייך מכל משמר.

גרינברג הוסיפה וכתבה בהתרגשות, "זה לא סוד שעברנו יחד עליות וירידות, את השעות הכי קשות.. וכן, מסתבר שהקדוש ברוך הוא שומר עלינו, אז מי יכול עלינו? האהבה ניצחה הכל". אז אני רוצה לומר לך לראשונה תודה, תודה על שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו, ‏תודה על הכאן ועכשיו, על הזמן הזה שהילדים שלנו כל כך שמחים ומאושרים על שקיבלו בחזרה אמא ואבא אוהבים ומאוחדים".

בסיום הברכה המרגשת איחלה גרינברג, "אני גאה בך ובדרך שלך, בחריצות, בהשקעה, בהתמדה במקצוע של שנים… וזה כבר הרבה יותר ממקצוע, זאת שליחות וזכות ענקית. כמות האנשים שאתה יודע לשמח ולחזק, לרגש ולאחד. אתה מתנה – מתנה שלי, של המשפחה שלנו ושל מדינה שלמה. אני אוהבת אותך ומאחלת לנו כאחד שנמשיך לבנות יחד עולמות, שנתגבר על כל מכשול ושנמשיך לצבור חוויות וכמובן לאהוב אהבת אמת. יום הולדת שמח חיים שלי. דנצ׳ו"

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "דניאל גרינברג לאייל גולן: "תודה שלא נתת לנו לוותר על הבית מקדש שלנו""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.