בעד או נגד

אייל גולן קיבל תעודת הוקרה והרשת סוערת

תמונה – גיל משעלי טוויטר

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי ממפלגת 'הליכוד' מעורר זעם ברשתות החברתיות, לאחר שהעניק תעודת הוקרה בשם כנסת ישראל לזמר אייל גולן על פעילותו במלחמת "חרבות ברזל" ועל השיר 'עם ישראל חי' שהפך להמנון של המדינה במהלך המלחמה.

על תעודת ההוקרה עם סמל חתום של הכנסת נכתב: "תעודת הוקרה מוענקת בזאת על פועלך ותרומתך לחיילי וחיילות צה"ל במלחמת חרבות ברזל".

ח"כ מירב בן ארי ממפלגתו של לפיד תקפה בזעם, "זו לא תעודה מטעם הכנסת, זו תעודה מטעם ניסים וטורי שבמקרה הוא גם סגן יו"ר כנסת. הוא הדפיס במדפסת שלו, קנה מסגרת והזמין את אייל גולן ועל הדרך עבר גם על עבירה אתית, מניחה שגם תוגש על כך תלונה לועדת האתיקה."

יו"ר מפלגת 'העבודה' מירב מיכאלי זעמה, "והיום בהיכל התהילה של נסים ואטורי – אייל גולן. איך אמר קירשנבאום –בכל פעם שנדמה שהגענו לתחתית החבית, נשמעת נקישה מלמטה. ט׳, מאמינות לך. גם מכנסת ישראל."

העיתונאי ומגיש תוכנית 'הפטריוטים' ינון מגל הגיב למיכאלי, "כמו קלישאה של אשכנזיה מבוגרת, שמאלנית, תל אביבית, ממורמרת היא לעולם תרדוף אחרי אייל גולן שתרם במלחמה פי מאה ממנה. למעשה היא רק גרמה נזק. כהרגלה. איך שר זוהר ארגוב? עוד דקה את נעלמת"

גורם בכנסת אמר ל'כאן חדשות', "ואטורי הפר את החלטת ועדת האתיקה כשנתן פרס 'בשם הכנסת' לאייל גולן".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.