בשליחות ארדן?

אברי גלעד תוקף את העיתונאי עודה בשאראת ואת מערכת הארץ

תמונה – רשת 13
איש התקשורת אברי גלעד יוצא למתקפה ישירה נגד העיתונאי עודה בשאראת שהאשים אותו בגזענות במאמר דעה שפרסם בעיתון ב'הארץ': "מבחיל. אני קורא היום בעיתון הגולים בארצם, הארץ, מאמר מרכזי העוסק בי, וכולו קללות מחרידות". עוד חושף גלעד, מה הוא ענה לעיתונאית 'הארץ' שביקשה לראיין אותו - הפוסט המלא

איש התקשורת אברי גלעד בתגובה זועמת בעמוד הפייסבוק שלו נגד העיתונאי והסופר עודה בשאראת שהאשים אותו בגזענות במאמר דעה שפרסם באתר "הארץ". כך כתב גלעד בפייסבוק:

"מבחיל, אני קורא היום בעיתון הגולים בארצם, הארץ, מאמר מרכזי העוסק בי, וכולו קללות מחרידות." "גזען מבחיל" קורא לי הכותב עודה בשאראת. ואני נזכר איך לפני חצי שנה אני ראיינתי את אותו עודה, לרגל ספר ילדים שכתב, ספר ילדים ערבי ראשון, ונלחמתי לקיים את הראיון למרות שאמרו לי שהספר בינוני, כתוב גרוע, יומרני להחריד, ועשיתי זאת כי אני בעד העדפה מתקנת, ולמרות שאיני מראיין סופרי ילדים אף פעם, אמרתי – פה חייבים להרים, ספרות ילדים ערבית זה עניין חשוב ומבורך, אז לא משנה, נשתדל.

והשתדלתי בשבילך, אדון בשאראת, וקיבלת ראיון סופר מפנק, וגירגרת מעונג, והודית בכל לשון. ורק באה לך הזדמנות שקר לדקור אותי מאחור, זה מה שעשית. השתמשת באמירה שלי שנותקה מהקשרה ביד רעים כדי לתפור לי תיק גזענות, והתנפלת עלי, למרות שאתה עצמך חווית את האי-גזענות שלי על בשרך. מבחיל"

הסופר עודה בשאראת (צילום מסך SocialTV)
הסופר עודה בשאראת (צילום מסך SocialTV)

עוד חושף אברי געלד, אתמול פנתה אלי עיתונאית ב"הארץ" וביקשה ראיון. אמרתי לה שאיני מתראיין לעיתון הזה ולרשת אל מנאר. איני מתראיין לכלי התקשורת של האוייב. והאמת שלקרוא לעיתון הגולים כלי תקשורת זאת הפרזה, ובעצם מדובר בעלון שהולך ומאבד את קוראיו, וסופו שיסגר, וכותביו יסעו לברלין, ושם ימשיכו להוציא דיבת ישראל בגרמנית שבורה.

והאמת שלא ממש אכפת לי מזה שממורמרי שוקן מקללים אותי אפילו בלי לנמק, יש לי רק בעיה אחת עם זה. אמא שלי מנוייה לעיתון וקוראת אותו, ונעצבת מאד מכל זה. אמא, כל הטינופת שכותבים על הבן שלך לא קשורה אלי, זה רק שיקוף של מצבם הפנימי. עוד מעט הם נוסעים מכאן, ויהיה לך שקט".

אברי גלעד ואבי ילאו מפעילי מחאת האתיופים
אברי גלעד ואבי ילאו מפעילי מחאת האתיופים

בהמשך העלה אברי גלעד תמונת סלפי עם חברו אבי יאלו מפעילי מחאת האתיופים וכתב:

"אחים" פגשתי הבוקר את ידידי האהוב אבי יאלו. הוא תוייג ביממה האחרונה כשמאל קיצוני, ואני כגזען. הוא אמר שאריתראים הם אחים שלו, ומודה שלא דייק, ואני אמרתי איזו שטות עם כובעים מחודדים והודיתי שפשוט נפלטה לי איוולת", כותב אברי ומוסיף: "הוא לא שמאל סהרורי, ואני לא גזען, אפילו כמלוא הנימה, אבל המחרחרים של פוליטיקת הזהויות מפרידים ומסכסכים כי יש להם בזה רווח מדומיין".

"הבוקר כשנפגשנו, כמו תמיד, הרגשתי אהבה גדולה לאבי, ולבני העדה, וכאבתי את כאבם הנורא על האפליה על רקע צבע שהם חווים. התחבקנו, ודיברנו דברים של שותפות וחיבה, ונשבענו להרבות חיבור ושיח, סיים אברי גלעד את הפוסט המחבק.

אחים פגשתי הבוקר את ידידי האהוב אבי יאלו. הוא תוייג ביממה האחרונה כשמאל קיצוני, ואני כגזען. הוא אמר שאריתראים הם אחים…

Posted by ‎אברי גלעד Avri Gilad‎ on Monday, July 8, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.