העלבון ועונשו

משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד ליהיא גרינר

תמונה – ליהיא גרינר
אחרי שהתנצלה בכלי התקשורת ובפרסומים ברשת, ליהיא גרינר ממשיכה להסתבך אחרי שהמשטרה מחליטה לפתוח בחקירה נגד כוכבת הריאלטי בחשד להעלבת עובד ציבור וזאת בעקבות הסרטון שפרסמה באינסטגרם בו היא נראית מכנה שוטר תנועה "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי".

משטרת ישראל החליטה לפתוח בחקירה נגד כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר בחשד להעלבת עובד ציבור, כך דווח הבוקר בגל"צ. גרינר עוררה סערה כשפרסמה באינסטגרם שלה תיעוד בו היא נראית זועמת על שוטר תנועה שנתן לה דו"ח של 1,000 ש"ח על החזקת טלפון נייד במהלך נהיגה בפקק, ואף מכנה אותו: "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי".

דקות לאחר פרסום הסרטון גרינר מחקה את הסרטון מחשבונה האישי באינסטגרם, אך הסרטון הפך במהרה לויראלי ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת, ועורר ביקורת רבה על סגנון הדיבור כלפי שליח ציבור, ולעיני ילדה קטנה שישבה לצידה במושב הקידמי. לאחר מכן הסבירה גרינר כי הילדה שנראית בסרטון היא אחיינית מארה"ב שבאה לביקור בישראל.

ההתנצלות של גרינר

הבוקר פרסמה ליהיא גרינר שוב פוסט התנצלות בחשבון האינסטגרם שלה: "אני מתנצלת בפני משטרת ישראל אם פגעתי .. פשוט הייתי נסערת מהמקרה ואני לא הייתי מודעת לכך שאסור להחזיק את הנייד , הסיבה שהגבתי ככה כי השוטר שעצר אותי לא טרח להסביר לי או לתקשר איתי כלל.. רק האשים אותי שדיברתי בפלאפון ושהוא כותב לי דוח של 1000 ש"ח, התייחס אליי כדוח בלבד בשביל להשלים את מכסת הדוחות היומית שלו… הייתי נסערת כל כך מעצם העובדה שהתייחס אליי כמו קיר שפשוט התפוצצתי… אם רק היה טורח לדבר איתי כמו אל בנאדם ולהבהיר לי שחל איסור להחזיק טלפון או כוס קפה או כל דבר בזמן נסיעה הייתי משלימה עם זה ומתייחסת לדו"ח כשכר לימוד לפעם הבאה…

לא שוחחתי בטלפון… יש לי דיבורית באוטו, לא סימסתי..אני לא אסכן את אחיינית שלי, ואת הבייבי שלי..ושיפסיקו לדבר שטויות ולהתסיס ברשת על גזענות כי בעלי והילדים שלי תימניים..

גרינר בתוכנית הצינור
https://www.youtube.com/watch?v=YiVipKKTMDw

אני בטוחה שזה קורה ללא מעט אנשים מדיי יום על הכביש אך אף אחד לא טורח לעשות מזה רעש… ומספיק כבר עם כל ההתייפיפות נפש של כל המקלידים למיניהם .. כל אחד משחק אותה כאילו הם אומרים תודה לשוטר או פקח לאחר שנותן להם דו"ח שעשו עליי עליהום ככה.. ‏לא הייתי צריכה לדבר ככה מאוד… מתחרטת על זה. ‏אחרי שהעליתי את הסרטון ישר הורדתי וכבר יפיצו את זה מהר מדי. ‏תאמינו לי שאני רואה את זה אני ‏נגעלת מעצמי. ‏אנשים עושים טעויות. ‏לא רצחתי אף אחד. זה רק דיבורים וקללות מפגרות. סורי שוב… סיימה ליהיא גרינר את הפוסט המתנצל" כך כתבה גרינר.

מה דעתכם?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.