נחשף למצלמות

אבנר נתניהו: "גדלתי עם מנהיג חד פעמי בבית"

חוגגים שנים: בכירי הליכוד ארגנו מסיבת הפתעה לראש הממשלה נתניהו על ששבר שיא בכהונתו בתפקיד ראש ממשלה ועקף גם את בן גוריון. בנו אבנר שלא מרבה להיחשף בציבור כמו אחיו יאיר, בירך בהתרגשות: אני גדלתי עם דמות היסטורית בבית, גדלתי עם מנהיג חד פעמי, עם אדם שמתווה דרך מאוד מאוד ברורה ודרך מעשית" - צפו

נתניהו בנאומו במסיבת ההפתעה אמר לחברות וחברי הליכוד: "לפני תקופת כהונתנו היו אוטובוסים מתפוצצים. האיראנים רוצים שניפול ויבואו לפיד וגנץ כדי שהם יגשימו את השאיפות שלהם"

עוד תקף נתניהו את מפלגת כחול לבן: "הבחירה בסופו של דבר מתנקזת לשאלה אחת: מי יהיה ראש המדינה הבא של מדינת ישראל? מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל? זה יהיה גנץ? (לא.) לפיד? (לא.) בתמיכת ברק? (לא!) בתמיכה של אתם יודעים מי עוד? גנץ-לפיד-ברק, הם? גנץ ולפיד ראיתם את הניסיון… הם חסרי ניסיון, רציתי להגיד חסרי דרך אבל זה לא נכון. יש להם דרך אבל הם מנסים להסוות אותה. פתאום הם תומכים ביציאה מההסכם עם איראן. כן? עם איראן, פתאום! זה לא מה שהם אמרו אז, הם התנגדו לזה, אמרו הסכם טוב, לא מושלם, הסכם טוב. לא צריך לטלטל את הספינה.", תקף נתניהו

חברות וחברי הליכוד עם נתניהו
חברות וחברי הליכוד עם נתניהו

נתניהו המשיך ותקף את יאיר לפיד אישית: "מה הם אמרו גם? יאיר לפיד, המדינאי הדגול, כן? הוא אמר "נתניהו, אתה הורס את היחסים עם אמריקה." שמעתם על הזזת השגרירות לירושלים? על ההכרה בירושלים כבירת ישראל? על הכרה בגולן בריבונות ישראל? "ואתה הורס את היחסים עם אמריקה", מי זה האנשים האלה? איך אפשר להתייחס אליהם ברצינות?"

"וכשהלכנו לבנות, לבנות את הגדר שהצילה את מדינת ישראל, הגדר שאלמלא בנינו אותה היה כאן שיטפון של… היום זה כבר היה מגיע למיליון, מיליון מהגרים בלתי חוקיים. מסתננים לתוך מדינת ישראל, אפשר לסגור את הבאסטה. אנחנו הבאנו את זה. מה אמר הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי? שאלתי את יו"ר ועדת חוץ-ביטחון אז, צחי הנגבי, הוא אמר "גבי בא ואמר לי, הגדר הזאת לא תעשה כלום." אני לא מחקה אותו כל כך טוב. "הגדר הזאת לא תעשה כלום, היא לא שווה כלום." ככה הוא אמר! "היא לא תעצור מסתנן אחד," היא עצרה את כל המסתננים! אפס מסתננים, אפס! אפס!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.