יורד מהמסך

אחימאיר מגיב: "אין אדם שאין לו תחליף"

תמונה – רוני קובן/תאגיד 'כאן'
לאחר שיצא להגנת נתניהו, הנהלת התאגיד 'כאן' הודיע למגיש הוותיק יעקב אחימאיר כי תוכניתו הפופולרית והמצליחה 'רואים עולם' בתאגיד השידור תרד מהאוויר לאחר 32 שנה - אחימאייר בפייסבוק: "אין אדם שאין לו תחליף" - רה"מ נתניהו: "זהו מצב בלתי נסבל" - אלדד יניב: "איזה אפסים" - חדשות

https://twitter.com/EldadYaniv/status/1214849951223689216?s=20

ראש הממשלה נתניהו מגיב לפיטורי אחימאיר: "יעקוב אחימאיר פוטר מערוץ "כאן" מפני שאמר באומץ את עמדותיו. זהו מצב בלתי נסבל. אסור שאף עיתונאי או אזרח יחשוש לדבר באופן חופשי, על התקשורת כולה לגנות מציאות זו."

בפוסט שכתב אחימאיר בחשבון הפייסבוק שלו הוא הגיב על פיטוריו הפתאומיים: "לא הופתעתי לשיחת הטלפון שהגיעה מן העיתונאי נתי טוקר, שביקש ממני לאשר את הידיעה שהיגיעה אליו, בדבר החלטת תאגיד השידור להפסיק את שידורה של התוכנית בעריכתי "רואים עולם". ובכן, כמו שאומרים, אני מאשר. בעוד שבועות אחדים יופסק שידור התוכנית, כמו גם העסקתי בתאגיד. בגיל 81+ איני נצמד למושב באולפן אשר לפניו ניצבות המצלמות.

https://twitter.com/haimetgarr/status/1214819922276241408?s=20

עוד כותב אחימאיר: "אני מצר על כי לא הוחלט להמשיך בשידור התוכנית, עם מנחה אחר. אין אדם שאין לו תחליף. אני נרגש לקרוא תגובות של אכזבה, עקב ביטול התוכנית. גם לתוכנית סולידית צריך לקבוע זמן שידור – במיוחד, בשידור ציבורי. נאמר לי כי לא יימצא לי תפקיד אחר בתאגיד, אבל מקווה כי אמצא דרך להעסיק את עצמי. עד כאן, אם כן, החדשות. והתחזית? עדיין לא ידועה לי. ערב טוב ושקט. עוד תגיע שעת סיכום וסיום לעשרות שנות שידור בשרות המאזינים והצופים."

אלדד יניב צייץ בזעם: "פיטרתם את יעקב אחימאיר מהתאגיד? פנינת טלוויזיה עם קהל צופים נאמן למרות שהגיע לגבורות. איזה אפסים"

העיתונאי אראל שנבל תהה: "שני אנשי תקשורת בשידור ציבורי שעברו את גיל הפנסיה – יעקב אחימאיר מימין ורזי ברקאי משמאל. אחד מהם קיבל הודעה על סיום עבודתו, שני לא. נסו לנחש מי זה מי ותבינו שזה לא אותו דבר"

מקורבו של נתניהו, ארז תדמור תקף בחריפות את בכירי התאגיד: "תאגיד השידור הפסיק את עבודתו של יעקב אחימאיר המיתולוגי, מהבודדים שמצליחים לגרום לציבור לצפות בערוץ המשמים הזה. אתם כבר יודעים למה. ואלו דברים שכתב אורי משגב הסטליניסט לפני כשבועיים. הטיהור בדרך. ואם השמאל יחזור לשלטון הימנים הבודדים שהצליחו להשתחל למוקדי הכוח ידרסו ויושפלו עד עפר"

מהתאגיד כאן נמסר בתגובה: "התוכנית 'רואים עולם' יורדת מהמסך לאור העובדה כי לתאגיד תוכנית חוץ יומית, 'העולם היום', הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים. "יעקב אחימאיר הוא מבכירי וותיקי העיתונאים בישראל, חתן פרס ישראל לתקשורת וממייסדי השידור הציבורי. אנו מעריכים ומוקירים את תרומתו לאורך השנים, ומקווים כי ימשיך בתאגיד כפרשן בתוכניות השונות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל"

בראיון שהעניק אחימאיר לרוני קובן בתאגיד השידור הוא יצא להגנת נתניהו ותקף את אנשי התקשורת

https://twitter.com/sharonvaknin10/status/1213853605977116672?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.