עמיתvsתמר

תמר איש שלום: "לא הייתי קונה כרטיס לאייל גולן"

תמונה – פייסבוק תמר איש-שלום
מגישת חדשות 13 תמר איש שלום מגיבה לציוץ של עמית סגל שקרא לציונות הדתית לא להחזיק ספרים של הסופר חיים באר שכינה אותם סרטן: "אישית לא הייתי קונה כרטיס להופעה של איל גולן למרות שהוא זמר ענק, אז יכולה להבין מי שימנע מרכישה של ספר בעקבות התבטאות.

העיתונאי עמית סגל קרא לציונות הדתית שלא להחזיק בבית ספרים של הסופר חיים באר, שכינה אותם סרטן בראיון לרוני קובן. "דתי לאומי שממשיך לקנות או להחזיק בבית את הספרים של חיים באר עלוב הנפש אחרי שכינה אותו ״גידול סרטני״ הוא נוצרי טוב שאוהב להושיט את הלחי השניה.", כתב סגל. מגישת הטלוויזיה תמר איש שלום הגיבה לו בציוץ משלה.

בציוץ תגובה של תמר איש שלום לציוץ של עמית סגל היא כותבת: "לפני כמה שבועות בת ה-9 גילתה שרואלד דאל האהוב עליה מאד היה אנטישמי והודיעה לי שהיא לא תקרא יותר ספרים שלו כי היא לא יכולה לקרוא ספר של מישהו ששונא אותה. התפתחה שיחה מעניינת (ההבנה שפתאום יש מולך יצור תבוני עם חשיבה עצמאית לגמרי, גם מוסרית, היא רגע מרגש כהורה)"

עוד כותבת שלום ומסבירה: " אמרתי לה שאפשר להפריד בין היוצר ליצירה, במיוחד אם הוא כבר מת ולא מרוויח כסף מהעניין (וכשהספר ממילא הושאל מהספריה ולא נקנה בכספנו). היא דבקה בהחלטתה. אישית לא הייתי קונה כרטיס להופעה של איל גולן למרות שהוא זמר ענק, אז יכולה להבין מי שימנע מרכישה של ספר בעקבות התבטאות. אבל הייתי ממליצה לו בחום לשאול אותו מהספריה."

היחצן של איין גולן רני רהב הגיב לה: "תמר יקרה ,אין צורך ,הוא מסתדר נהדר , אין להשיג כרטיסים . צודקת זמר ענק!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.