מדגמנת ומתפללת

באינסטוש: הדוגמנית עדן פינס מתחזקת

תמונה – אינסטגרם
בין הטיפול פנים לדקירות: הדוגמנית עדן פינס הגיבה לשאלות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שם התייחסה על האמונה באלוהים והדת: "מאמינה מאוד. לפני שנתיים התחלתי לשמור כשרות ומאוד אוהבת את זה" / הפוסט המלא

הדוגמנית המצליחה עדן פינס הגיבה בגילוי לב לשאלות הגולשים באינסטגרם, שם נשאלה על אמונה באלוהים והקשר האישי שלה לדת היהודית: "מאמינה מאוד. לפני שנתיים התחלתי לשמור כשרות, מאוד אוהבת את זה. חגים כהלכתם, צמה יום כיפור. לא עובדת בשבת גם לא בחו"ל. וכן, זה גרם להפיל עבודות ענק, וזה בסדר, מבחירה."

עוד כותבת פינס: "בבוקר מודה וכמובן נטילת ידיים. (משתדלת) לברך על אוכל… עדיין על זה. אשר יצר. קריאת שמע על המיטה. וכמובן מדליקה נרות שבת שזו בעיניי זכות ענקית. מאהבה לדת ולטוהרה שזה עושה לי אישית. ובלי קשר, תמיד כייף שיש על מי להישען", סיימה פיס את הווידוי האישי בסטורי.

לאחר מכן נשאלה עדן, האם התוכן שהיא מייצרת לא מתנגש באמונתה בדת והגיבה: "השאלה שלך מאוד מביכה. איש איש באמונתו יחיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.