נלחמים מהבית

לוסי אהריש פוטרה מהתאגיד

תמונה – צילום מסך: כאן 11
לאחר שהנחתה אמש הפגנה וירטואלית ברשת נגד ראש הממשלה נתניהו, הודיעו הבוקר מתאגיד כאן 11 למגישת הטלוויזיה לוסי אהריש, כי גאולה אבן תחליף אותה בתפקידה בתוכנית "סוכן תרבות" / אהריש בתגובה: "אלה ימים לא פשוטים. ומי שאוהב את המדינה הזאת והיא יקרה לו לא יכול לשבת מהצד" / עמית סגל: "מגישה לא אמורה להנחות הפגנה נגד מחנה מסוים - ולא צריך לפטר על זה"

בפוסט שפרסמה הבוקר לוסי אהריש היא כותבת: "אני כבר לא אהיה איתכם היום ״בסוכן תרבות״ מהדורה יומית. אלה ימים לא פשוטים. ומי שאוהב את המדינה הזאת והיא יקרה לו לא יכול לשבת מהצד. אף פעם לא ידעתי לשבת מהצד, גם אם זה עולה לי בכסף ופרנסה. תודה רבה לכם אנשים אהובים על התמיכה והאהבה האינסופית ששלחתם מאתמול. אתם מדהימים! אתם ישראל היפה! נתראה ונשתמע בקרוב. בינתיים תשמרו על עצמכם ובני משפחותיכם בריאים."

העיתונאי עמית סגל התייחס לפיטוריה וצייץ: "מגיש לא אמור לשיר עם ראש ממשלה – ולא צריך להשעות על זה. מגישה לא אמורה להנחות הפגנה נגד מחנה מסוים – ולא צריך לפטר על זה"

https://twitter.com/harelhershko/status/1241438711671336964?s=20

מהתאגיד נמסר בתגובה:. "בצל משבר הקורונה משתנה לוח השידורים והציוותים בתאגיד. אין קשר להשתתפותה של אהריש באירועים שאינם קשורים לתאגיד"

ח"כ לשעבר סתיו שפיר צייצה: "תקשורת יקרה, כשישראל לא תהיה דמוקרטיה יותר, גם התקשורת לא תהיה. יפטרו אתכם. יסגרו אתכם. יישארו רק אמצעי התעמולה והחנופה למשטר ותכניות לאפיית עוגות לעניים. לפטר את לוסי אהריש החכמה והמוכשרת משום שקמה להגן על הדמוקרטיה, זה לכרוך את החבל בעצמכם גם על צווארכם. לא מאוחר לחשוב מחדש."

מארגון בצלמו נמסר: "אנחנו מברכים על ההחלטה המיידית של התאגיד. זכותה המלאה של לוסי להנחות הפגנה פוליטית כאדם פרטי. אנחנו קוראים כעת לגל"צ לפטר אותה גם, או שתתנצל ותודה שעשתה משגה."

אלדד יניב הגיב בזעם וצייץ: "אולי צריך לפרק את התאגיד. זה לא הכסף של אבא שלך, קובלנץ. זה כסף שלנו. תאגיד שלנו. לא אכפת לנו שאראל שר שאחימאיר מצייץ ושלוסי מפגינה. אנחנו רוצים כאלה אנשים מצויינים בתאגיד שלנו. אתה לא מבין את זה אדון קובלנץ? אז גם אותך אנחנו מממנים. לך הביתה! עברו הימים הצבועים של אלק מסמך נקדי."

ח"כ מוסי רז ממרצ הגיב: "לוסי אהריש סולקה מ"כאן" כי הנחתה את ההפגנה בעד הדמוקרטיה אמש. סך הכל הגיוני לפטר עיתונאית שתומכת בדמוקרטיה."

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק צייץ אמש בתגובה לדרישה להשעות את אהריש מתפקידה: "לוסי היא מקסימה ואני מעריך אותה מאד ואני בידידות איתה אבל היא עובדת בתאגיד ובתאגיד השעו את אראל סגל שהעז לשיר עם נתניהו. כעת לוסי בחרה לקחת חלק בהפגנה פוליטית. מה שאסור לכל עובד מדינה אסור גם ללוסי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!