ערוץ 13 מאוזן פוליטית?

יעקב אחימאיר: עדיף להיות שופר של ביבי מחלילית של טיבי

תמונה – צילום: דוברות רשות השידור
העיתונאי הישראלי המוערך מגיב לטענת כתבת ערוץ 13 חן ליברמן כי הערוץ מאוזן פוליטית בעקבות סערת הקיצוץ בערוץ ואומר: "כאיש מחנה הימין, אתם יכולים לאייש את האולפן שלכם רק באנשי שמאל. לא אלין ולא אזיל דמעה"

ערוץ 13 בדרך לקיצוצים, וברשתות החברתיות מגבים לחיוב את ההחלטה להוריד את "הערוץ השמאלני", כך העיתונאי הישראלי יעקב אחימאיר מגיש התוכנית המיתולוגית "רואים עולם": "אתם יכולים לאייש את האולפן שלכם רק באנשי שמאל, לא אלין ולא אזיח דמעה".

דבריו של אחימאיר באו בתגובה לכתבת ערוץ 13, חן ליברמן, שהגיבה לטענות כי הערוץ אינו מאוזן ופוליטית וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "כמות הצייצנים שקוראים לערוץ 13 שמאל קיצוני מוכיחה שאנשים לא רואים טלוויזיה".

לדבריה, "לא משנה כמה פעמים יראיינו את ריקלין, כמה זמן מסך יוקד לתאוריית "ישראל השנייה", כמה תוכניות יובילו מגישים ימנים, כמה פעמים דובר הליכוד ישתתף בפאנלים – לעד נהיה הדמון שהימין כל כך צריך".

יעקב אחימאיר: "עדיף להיות שופר של ביבי מאשר חלילית של טיבי"

העיתונאי הישראלי יעקב אחימאיר הגיב לדבריה: "מצידי, כאיש מחנה הימין, אתם יכולים לאייש את האולפן שלכם רק באנשי שמאל. לא אלין ולא אזיל דמעה. אתם ערוץ פרטי, מסחרי, תפעלו כרצונכם".

עוד הוסיף אחימאיר: "אגלה לך סוד, רק בינינו: האיוש ברוב אנשי שמאל לא "מזיז", לא משפיע. אפשר לבזות את החרדים – זה כמו לכתוב על הקרח. משתתף מן הימין חייב ב"איזון". למה?".

ובמשפט מחץ כתב אחימאיר: "עדיף להיות שופר של ביבי מאשר חלילית של טיבי".

יאיר נתניהו: "יש לי יותר סמפטיה לשדרנים של אל מנאר"

מי שהלהיט את הרשת היה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו שכתב בעקבות הטענה כי ערוץ 13 פעל לסגירת ערוץ 20: "בול! אנשים לא צריכים חיקוי זול ועלוב של ערוץ תעמולה שמאלני אחר (12), הם מעדיפים אם כבר לראות את המקור הצבעוני, והמושקע שמפוצץ בכסף . ואל תבלבלו לי את המוח על ערוץ 20, התקציב שלהם הוא 20 מליון בשנה, בערך התקציב של האיפור שיער של ערוץ 13".

בתגובה לדבריה של רוני ססובר מהימין החדש: "יאיר, את האמת כולנו יודעים. בסוף, הרבה אנשים יאבדו את פרנסתם. גם אם ממש ממש לא הסכמנו עם שום דבר ממה שהם אומרים, גם אם הם מקדמים שנאת חינם ופילוג, יש שם משפחות וילדים וזה עצוב".

יאיר נתניהו הבן הגיב לה: "שעמדו לסגור את ערוץ 20 וישראל היום (כולל בנט ושקד אהוביך) אף אחד לא חשב על המשפחות והילדים של העובדים שם. אשכרה כמה שאנחנו לועגים להתרפסות שת השמאלנים בפני הפלסטינים, בתוכנו בימין אנחנו מתנהגים בול אותו דבר מול השמאל".

כזכור, כתבי ערוץ 13 פרסמו כולם ברשתות החברתיות את החלטת "רשת" לקצץ חצי מחברת החדשות של ערוץ 13.

במאבק בהחלטה כתבו: "​מעבר לפגיעה הקשה במאות משפחות, בעיצומו של משבר הקורונה, אנחנו חוששים שמהלך כזה יוביל לחיסולה של החברה כגוף עיתונאי חזק ותחרותי – דווקא במצב חירום, שבו סיקור המגפה נדרש לציבור עוד יותר מתמיד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.