ביום השואה

מעיין אדם נגד אבישי כהן: "בשואה היו מתחלחלים לשמוע שיש יהודים כמוך"

תמונה – instagram.com/maayanadam
כוכבת הריאלטי מעיין אדם, מגיבה בחריפות לניר אבישי כהן,שתקף ברשת את בן זוגה אסיף אלקיים שיצא להגנת ניקול ראידמן: "מבחינתי ומבחינת רבים אין לך שום לגיטימציה להביע את דעתך על סמלים, לא של יהודים. אתה ושכמותך בושה תמיד. אבל במיוחד היום" / ליאור דואק: "מעיין, התגובה שלך גובלת באנטישמיות"

בתגובה זועמת לעיתונאי גיל משעלי, תוקפת מעיין אדם בחריפות את יוצא 'האח הגדול' ניר אבישי כהן שתקף את בן זוגה: "אני בטוחה שהיהודים בשואה שפיללו למולדת, למדינה יהודית, לארץ ישראל, לצבא ולביטחון היו מתחלחלים לשמוע שיש יהודים כמוך. מתחלחלים מהתמונות שלך מנופף באותו הדגל שמתנופף בביתם של מחבלים שרצחו את הבנים, הנכדים והנינים שלהם", כותבת אדם.

"מתחלחלת לראותך פועל להחליש את הצבא שנועד להבטיח שלעולם לא שוב, להחליש חיילים שנועדו להגן על העם הרדוף הזה, להחליש את המגן שלא חלמו אפילו שאי פעם יהיה להם כשנטבחו למוות במחנות, להחליש את מה שמסמל יותר מכל את נצחון היהודים על הנאצים לדורי דורות."

לסיום תוקפת אדם: "אין מילים לתאר כמה מעוותים מעשייך כלפי מי ששילם בחייו עבורך, כמה אינך ראוי לכל מי שנפל כדי שתשב ותקשקש באינסטוש בשלווה מביתך. אז מבחינתי ומבחינת רבים אין לך שום לגיטימציה להביע את דעתך על סמלים, לא של יהודים. אתה ושכמותך בושה תמיד. אבל במיוחד היום".

כזכור, המעושרת ניקול ראידמן עוררה סערה אמש ברשתות החברתיתו, כשפרסמה תמונה משותפת עם ילדיה, כשהם לבושים בטלאי צהוב עם הכיתוב "יהודי".

יוצא האח הגדול אסיף אלקיים יצא להגנתה וכתב: "עצרו רגע עם הביקורת והזעם על ניקול, ובואו נחשוב על המהות של התמונה. לפני לא המון זמן התלאי הזה נוצר כדי לבייש אותנו, הוא היה כל מה שרע בעולם, הסימון הכי משפיל שהאנושות יצרה אי פעם -נוצר כדי לסמן יהודים"
.
"אלא שאנחנו בחרנו לקחת את כל הזוועו שעשו לנו ומינפנו אותם לצמיחה ובניית מדינה עם עוצמה בלתי נתפסת. לקחנו את במושג "יהודי" שנתפס כגנאע בעיניי הנאצים- והפכנו אותו לגאווה עצומה. והיום, כשאני רואה אם יהידיה עומדת עם ילדיה ועליהם תלאי צהוב – אני רואה מנצחים שאומרים: אנחנו גאים להיות יהודים! בעיניי התמונה הזו היא לא זלזול, להפך: היא הפגנת עוצמה".

ערב יום השואה: ניקול ראידמן מעוררת סערה

ניר אבישי כהן הגיב לאלקיים: "אסיף, אז בוא באמת נחשוב רגע על המהות של התמונה – לא, לא ככה מפגינים עוצמה וניצחון על הנאצים. כך נראית זילות הסמל של הטראומה הגדולה ביותר של העם היהודי. אגב, טלאי ולא תלאי".

ליאור דואק, גם הוא יוצא 'האח הגדול', תקף בתגובה את מעיין אדם: "מעיין, התגובה שלך גובלת באנטישמיות. עצוב לי לראות את המילים הנוראיות שנכתבות פה ביום זה שאמור להנציח את השואה ואת מה שעברנו אנו העם היהידי בעקבות אנטישמיות. ומה את עושה? מינית עצמך לדוברת של שישה מיליון נרצחים, כולל משפחתו של ניר, והחלטת כי הם היו מתחלחלים שיש יהודים כמו ניר. למשפט הזה יש יותר השלכות מעוד כותרת. ויותר מהכל, איך אפשר להגיד מילים כאלה ביום כזה חשוב שבו אנו אמורים להתכנס בתוך עצמנו לזכור את מי שנרצח ואת מה שעברנו כעם בעקבות אנטישמיות. נ.ב: לא מאוחר עדיין להתנצל".

.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "מעיין אדם נגד אבישי כהן: "בשואה היו מתחלחלים לשמוע שיש יהודים כמוך""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.