פגיעה ברגשות

צפו: ליטל משיבה אש לעידו שהציע לשרוף תהילים

תמונה – צילום מסך: רשת 13
מתמודד הישרדות, עידו קוז'יקרו הציע לשרוף ספר תהילים כדי להדליק אש לשבט המבודד, ליטל סמדג'ה נזעקה נגדו "שלא נשרוף אותך, נשמה". שר התקשורת אמסלם דורש מרשת 13 לגנוז את הקטע השנוי במחלוקת. צפו בקטע

ניסיונות להדליק את האש בשבט "קפרה" שלא צלחו הביאו את אחד מחברי השבט, כדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו להציע לשרוף את התהילים כדי להדליק את האש.

מי שלא קיבלה את זה יפה היא זוכת "היפה והחנון", ליטל סמדג'ה שאסרה עליהם לעשות זאת ואמרה בעצבים על קוז'יקרו: "שלא נשרוף אותך, נשמה".

"פשוט ביזיון!!!" / שר התקשורת אמסלם נגד 'הישרדות'

שר התקשורת אמסלם שיגר מכתב זועם, בו הוא דורש מ'רשת 13' שלא לשדר ואף לגנוז את הקטע השנוי במחלוקת: "פשוט ביזיון !!! איך מרשה לעצמה רשת 13 לשדר פרומו לתוכנית 'הישרדות' ובו הצעה לשריפת ספר תהילים ?!? דרשתי מיו"ר הרשות השניה טיפול מיידי ונוקב בנושא – כולל בקשה לגניזת הקטע שמתוכנן לשידור הערב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.