סערה ברשת

כתב 'הארץ': "הפלסטיני שזרק בלוק על החיילים, אינו מחבל"

תמונה – ערוץ הראשון
כתב עיתון 'הארץ' ניר גונטז' מעורר סערה בציוץ שנוי במחלוקת ופרובוקטיבי שפרסם בחשבון הטוויטר שלו לאחר הפיגוע הקשה בו נרצח הלוחם עמית בן יגאל ז"ל.

בציוץ שפרסם גונטז' הוא כותב בבוטות: "הפלסטיני שזרק בלוק על החיילים שהסתובבו בלילה בשכונה שלו אינו מחבל. מי שפוגע בחיילי צהל בשעה שהם נמצאים מחוץ לגבולות המדינה, ובלב אוכלוסיה אזרחית – אינו מחבל. חיילים שמתים בזמן פעילות – לא נרצחים. הם נהרגים. כל זה לא מפחית כהוא זה מעוצמת הצער על מותו של חייל. ניר, אבא לחייל קרבי"

רונית ימין, אחות שכולה הגיבה לציוץ של ניר: "רונית, אחות שכולה, אמא לקצין ולחיילת בצה"ל, הציוץ שלך גרם לי לבכות", כתבה רונית .

בתגובה הגיב לה ניר: "אני מצטער על זה כמובן, אך מקווה שהבנת את כוונתי, ושאין בה כדי לפגוע במישהו. גם לא בחיילי צהל (שזה בעצם אנחנו). התייחסות לפעולות התנגדות כאלה, עם כל הסלידה והגינוי לאלימות וקטלניות, כאל פעולות טרור, מרחיקות את הפתרון ומסכנות את חיילי צהל"

חברתו של עמית ז"ל: "רצחו אותו, הוא לא מת"

שר החינוך רפי פרץ הגיב לניר: "הפלסטיני שזרק בלוק על החיילים שהסתובבו בלילה בשכונה שלו הוא מחבל. מי שפוגע בחיילי צה״ל בשעה שהם נמצאים מחוץ לגבולות המדינה ובלב אוכלוסיה אזרחית- הוא מחבל. חיילים שמתים בזמן פעילות נהרגים ונרצחים. ה׳ ישמור את הבן שלך יחד עם כל חיילי צה״ל. רפי, אבא לחייל קרבי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.