חם בבלפור

יאיר נתניהו חושף: חצי מהמזגנים בבלפור לא עובדים

תמונה – יאיר נתניהו
יאיר נתניהו חושף את המצב העגום של מעון ראש הממשלה ומאשים את הפקידות המשפטית: "חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשמש במאוורר". העיתונאי בן כספית: "זה בגלל שהגברת לא מוכנה לפנות אותו לטובת שיפוץ. כבר שלוש שנים". צפו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה חושף את המצב הירוד של הקירות בבלפור. בסרטון שפרסם בטוויטר הוא כותב: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה״קומה המפוארת״ למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. ״הקיסר בארמון וורסאי״, ככה מדמיין אותו השמאל החולה."

יאיר מוסיף ומאשים את הפקידות במצב המעון: "הרבה שואלים פה ״אז למה לא משפצים״. אז ככה ,מי שמחליט זה יועמ"שית משרד רוה"מ שלומית ברנע וחבורת הפקידים עושי דברה ודברי מנדלביט. היא לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה, ולפני שנה היא קבעה מרגע לרגע עם עצמה שלעובדי הבית אסור להכין לראש הממשלה שום אוכל, לא חביתה, לא סלט, אלא מקסימום להגיש רק כוס קפה. רוה"מ היה צריך להלחם עלזה במשך שבוע כדי שהוד מעלתה תחזור בה ותאשר שיכינו לו פסטה או סלט."

עוד טוען יאיר ומתלונן: "דרך אגב חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשמש במאוורר"

לסיום: "עוד דבר שהוד מעלתה לא מרשה-במטבח למטה מפוצץ ג׳וקים. לא קטנים, כאלה בגודל של יד. החל מ12 בלילה שהמטבח ריק, נהיה ספארי שם ומילון ג׳וקים מסתובבים. אבל שלומית ברנע לא מוכנה להדביר. מה הבעיה בקצת ג׳ןקים על האוכל זה חלבונים. צילמתי פעם את קרנבל הג׳וקים אך זה ככ מגעיל שאני לא יעלה את זה פה אפשר להתעלף"

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו הגיב על הסרטון שפרסם יאיר נתניהו: "זה לא תקין, זה לא בסדר, זה לא מכבד אותנו, זה לא מכבד את המדינה. ראש ממשלה מייצג אותנו והוא צריך בית מגורים טוב ומתוחזק כהלכה. ואת זה צריך לתקן ומהר."

העיתונאי בן כספית, מומחה לעניני נתניהו ובלפור הגיב לתלונות של יאיר: "אז יאיר נתניהו העלה עוד שרשור קורבני-בכייני על תנאי החיים בבלפור. העובש. לא רק בקומה ראשונה, גם בשניה! ומה נסגר עם הג'וקים? ולמה לא קונים להם מיקרוגל? האמת היא שלמקרא שרשוריו מתגנבים גם ללב הערל ביותר הרהורי חמלה על האומללים הכלואים במקום.

"אז בלית ברירה, יצאתי לברר מה באמת קורה ואלה הממצאים: יש פרוצדורה מסודרת לגבי רכש של צרכי המעון. היא לא מסובכת, אבל שוכני המעון מעדיפים לעקוף אותה ולחפש דרכים יצירתיות אחרות. הבית אכן מוזנח, אבל זה בגלל שהגברת לא מוכנה לפנות אותו לטובת שיפוץ. כבר שלוש שנים. מאשים בן כספית את הגברת שרה נתניהו.

עוד כותב בן כספית: "התנאי היה שישופץ גם המעון הפרטי בקיסריה. עד לא מזמן, התנאי הזה נדחה ע"י האחראים. לא מזמן, נשברו האחראים. בינתיים, הסירוב לפנות את המעון בבלפור עומד בעינו. ובינתיים משרד הבטחון משלם קנסות לקבלני השיפוץ שכבר נבחרו. הוקמו הזמנות של 14 מיליון ש"ח לטובת השיפוץ אבל זה לא ממש עניין את מי שמקונן. מצד שני, עוד שנה וחצי אמורה רויטל גנץ לסבול שם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.