מכחיש קורונה

מתי כספי: "ברגע שיבינו שהפעם האויב הוא השלטון עלולה להיות שפיכות דמים"

תמונה – פייסבוק מתי כספי
לאחר שחלה והחלים מנגיף הקורונה, היוצר והזמר מתי כספי יוצא במתקפה נגד תקנות הקורונה שהטילה הממשלה על האזרחים ומזהיר משפיכות דמים: "הקורונה הוא בלוף שלא היה ולא נברא. עלולים להגיע למצב שהם יבינו שהפעם האויב הוא השלטון, עלולה להיות שפיכות דמים". צפו

היוצר והזמר מתי כספי שהחלים מנגיף הקורונה, יוצא במתקפה נגד תקנות הממשלה ומזהיר מפני מהפכה שעלולה לגרום לשפיכות דמים:trong>"זו הייתה שפעת רגילה, לא לקחתי שום תרופה כי אני דואג למערכת החיסון שלי"

על הקורונה אמר כספי: "זה הכל בלוף, למה זה בלוף? כי ההנחיות של משרד הבריאות, משום מה חשבו שעצם זה שמותר יהיה לשוטר להיכנס לבית פרטי ללא צו, זה כנראה ימנע משהו בקורונה. זה אבסורד נוראי וזו התחלה של דיקטטורה.

לדבריו, החדירו מדיי יום בשידורים בטלוויזיה את הפחד הזה. ואנשים מתוך הפחד מתחילים לאבד את התפקוד של המוח. אני רואה אנשים נוסעים ברכב עם מסיכה על הפנים, הם הפסיקו לחשוב הם פועלים כמו בובות"

עוד תקף כספי: "יש מקרה של שחקן מסוים שהועלם לכמה שעות, מפני שבאו אליו אנשים הביתה ולקחו אותו לחקירה, רק לאחר כמה שעות הוא הורשה להתקשר למשפחתו, הם פעלו בדיוק כמו ברוסיה הסובייטית"

לדבריו, "אנשי התרבות חוששים להתבטאות בגלל הדיקטטורה, ולכן אני שמעולם לא הבעתי את דעתי ברבים בעניין הזה, אזרתי עוז והחלטתי שאני כן אדבר. אני לא נוטה לצד זה או אחר, אני רק יודע דבר אחד, עם ידוע במלחמות שלו באיחוד שלו, כל המחיצות והדעות הפוליטיות נופלות, כולם אוהבים ועוזרים לכולם, ככה זה היה בכל המלחמות"

עוד תקף כספי והזהיר: "עלול להגיע מצב, ברגע שהם יבינו שהפעם האויב הוא השלטון עלולה להיות שפיכות דמים, והשלטון הזה אמור להיות ער לדבר הזה מפני שהמהפכות אי אפשר להעביר ברוטשילד, מהפכה זה דבר אכזרי, זה להפוך את השיטה על פיה כמו שהייה ברומניה ובצרפת ובכל מיני מדינות"

עוד הסביר כספי למה הוא לא מפחד להתבטאות: "בזמן שאני מתבטא אני מסביר את הבלוף של הקורונה שלא היה ולא נברא. וכל רופא שהוא אדם ישר והגון יסכים איתי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "מתי כספי: "ברגע שיבינו שהפעם האויב הוא השלטון עלולה להיות שפיכות דמים""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!