נדיר

יאיר נתניהו מתנצל: "לפרסומים שפרסמתי על גברת דנה ויס אין כל בסיס"

תמונה – אינסטגרם
בנו של ראש הממשלה נתניהו מתנצל בפני מגישת הטלוויזיה דנה ויס על הרמזים הבוטים שפיזר ברשת: "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו25.5.20 על גברת דנה ויס אין כל בסיס". ראש הממשלה נתניהו שיתף את התנצלות בנו ברשת.

לאחר שחברת החדשות איימה להגיש נגדו תביעת דיבה, יאיר נתניהו מפרסם הודעת התנצלות בפני העיתונאית דנה וויס מערוץ 12: "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו25.5.20 על גברת דנה ויס אין כל בסיס. אני מתנצל בפניה עליהם וקורא לכל הגולשים להתנער מהם ולהסיר את הפרסומים בעניין.", צייץ יאיר נתניהו הבוקר, ועדיין לא הסיר את הציוץ המדובר.

כזכור,יאיר נתניהו עורר סערה ברשת לאחר שלעג ורמז על מגישת הטלויזיה דנה וייס: "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין… פרצוף עם מונוקל". לאחר התגובות הסוערות יאיר הוסיף וצייץ: "וואו! לפי התגובות של השמאלנים ״נמוך מאוד״, זה נראה כאילו כל הטוויטר יודע! חחחחחחחחחחחח"

גיא לרר: דנה וויס חייבת לתבוע את יאיר נתניהו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.