ללא מורא

אברי גלעד הדהים את הילה קורח: "המשותפת? הם אויבים שלי"

תמונה – רשת 13
מגיש הטלוויזיה הביע באומץ את דעתו על חברי הכנסת של הרשימה המשותפת - והיכה את המראיינת בהלם

מגיש תכנית הטלוויזיה "העולם הבוקר" ברשת 13, אברי גלעד, אמר בראיון שהעניק להילה קורח בסוף השבוע בחדשות 13 כי חברי הרשימה המשותפת הם אויביו – והיכה את המראיינת בהלם שהיה ניכר בהחלט על פיה. גלעד אמר בין היתר: "הנציגים בכנסת הם תומכי טרור כולם". אברי הוסיף והדגיש כי ישמח לראות ייצוג של "ערבים שעושים מעשים טובים" כמו לשרת בצה"ל, אבל הוא לא מוכן לתת במה פרלמנטרית לחברי הכנסת של הרשימה המשותפת.

בהמשך דבריו אמר אברי גלעד לקורח: "נזהר בכבודם של כל בני האדם, כל ערבי וערבי, כולל נאדר שמצלם אותנו. יש לי הרבה מה להגיד על ההתנהגות הערבית הקולקטיבית, כמצביעים בבחירות, כמדינות, כתרבות שיש לה.. אני מבקר אותה ואני לא חושב שזו גזענות. אני לא מכיר תוכנית בטלוויזיה שבה יש הנחיה למערכת להביא בייצוג יתר ערבים שעושים מעשים טובים, חובשים וחיילים. אני כל הזמן הזמן אומר, תביאו לי בבקשה, ערבים, תביאו לי. אני רוצה ערבים על המסך.. רק לא את חברי המשותפת אם אפשר"


המראיינת, הילה קורח, נראתה מופתעת ושאלה את אברי גלעד "למה?", גלעד השיב: "מכיוון שם אויבים שלי". "חברי המשותפת?" הקשתה קורח הקשתה ושאלה. "כולם, באופן גורף, הנציגים בכנסת מכיוון שהם תומכי טרור כולם", ענה גלעד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!