לא שותק

אייל גולן על שופטי בג"ץ: "אני חייב להביע זעזוע"

תמונה – פיייסבוק אייל גולן
הזמר הפופולרי אייל גולן יוצא במתקפה נגד החלטת שופטי בג"ץ שלא להרוס את בית המחבל שרצח את עמית בן יגאל: "אני חייב להביע זעזוע מכך שבית המשפט הקשיב לבקשת המשפחה שממנה יצא רוצח החייל עמית בן יגאל ז"ל". הפוסט המלא

הזמר הפופולרי אייל גולן לא מרבה להתבטאות בעניינים פוליטיים, כמו רוב הזמרים והאומנים בימין הישראלי, אבל הבוקר הוא מגיב בזעזוע על החלטת שופטי בג"ץ, מני מזוז וג'ורג' קרא, שלא להרוס את בית המחבל שהרג בבלוק את החייל עמית בן יגאל ז"ל במהלך פעילות מבצעית בג'נין: "מאז ומתמיד כיבדתי ואמשיך לכבד את החלטות בית המשפט בישראל. הפעם אם יורשה לי, אני חייב להביע זעזוע מכך שבית המשפט הקשיב לבקשת המשפחה שממנה יצא רוצח החייל עמית בן יגאל ז"ל. קשה לי עם ההחלטה שהתקבלה!"

עוד כותב גולן: "אני מכבד את בית המשפט ומעמדו, אבל לדעתי חשוב לערוך דיון חוזר בהשתתפות הרכב מורחב. חשוב שנעמוד לצידם של הורי עמית ז"ל ולעשות הכל על מנת שמערכות הביטחון והחוק יוכלו לפעול להענשת משפחתו של הרוצח".

לאחר החלטת בג"ץ, נסע האב השכול ברוך בן יגאל לקבר בנו והגיב בדמעות להחלטה: "אנחנו צריכים להתבייש, אנחנו כלומניקים, קיבלנו מכה משפילה, משפילה! אני עומד כאן ברחוב ובוכה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.