זעם ברשת

סאטירה? "הדרוזים נאמנים יותר מהדוסים המסריחים"

תמונה – צילום מסך כאן 11/yes
זעם ברשת נגד תוכנית התאג"ד בעקבות שידור סאטירה פוגענית נגד הציבור החרדי. במקביל, מתארגנת הפגנה בשבוע הבא נגד 'תאגיד השידור הציבורי כאן 11', בעקבות שידור תכנים פוגעניים בתוכנית 'היהודים באים'. צפו

בעקבות שידור תכנים פוגעניים בציבור המסורתי והחרדי בתוכניות סאטירה 'בכאן 11, מאות בני אדם צפויים להגיע ביום שני הקרוב למפגן מחאה נגד התוכנית 'היהודים באים' המשודרת בתאגיד השידור הציבורי כאן 11.

הרב זמיר תקף את מנהלי התאגיד: "מותר לצחוק, אבל השאלה היא ממה צוחקים? מישהו מהשחקנים היה מוכן שידברו על אמא שלו כמו שהם מדברים על אסתר המלכה? על רחל אמנו? יש חוק במדינת ישראל האוסר פגיעה ברגשות דת, והם פוגעים במיליוני מאמינים". "הערוץ ממומן מכספי המיסים שלנו, כל הסכום, מעל 700 מיליון ש"ח, מגיע ממשרד התחבורה. מצאו דרך פשוטה להעביר את הכסף על ידי אגרות לחידוש רישיון הרכב. לא מדובר במס רגיל, אלא בכסף שהמדינה מחייבת אותך לשלם לתכנית שפוגעת ברגשות העם, כסף שמממן את ייצור האשפה הזאת", תקף הרב זמיר כהן.

שלמה פילבר זעם גם הוא על המערכון של 'היהודים באים' ששודרו בתאגיד: "בסרטון הנאו אנטישמי הזה. השאלה האמיתית היא לא איך תאגיד ציבורי הממומן מכספי ציבור מפיק תשדיר על גבול האנטישמיות? זה די צפוי. השאלה היא איך שחקן רציני כמו קושניר מוכן להתבזות בלדקלם טקסט ילדותי, ולא מתוחכם כל כך ואפילו בלי פאנץ' גבר עושה יד פרצוף".

העיתונאי החרדי משה גלסנר זעם ותקף: "תאגיד השידור הממלכתי של מדינת ישראל מציב פעם אחר פעם שיאי אנטישמיות, עם מערכון שקרי, מבחיל ומרושע, גדוש הסתה, שנאת אחים, ובעיקר – רוע צרוף! בשביל זה הקימו אותו?! #כמה_רוע_אפשר_לבלוע" תקף גלסנר.

הקריקטוריסט אור רייכרט זעם בטוויטר: "אבל אני מאמין בחופש הביטוי. אני רוצה לצחוק על כולם בלי לפחד. הבעיה ב"היהודים באים" היא שחיטת הפרות שלנו, לא שלהם. היה מעניין לראות מערכון שצוחק על "השלום", טרנסים, מסתננים, בדואים ופלשתינאים. אבל זה לא יקרה, כי את הפרות שלהם אסור לשחוט, וחופש ביטוי לא הצד החזק שלהם."

גם רב העיר רב העיר אור יהודה הרב ציון כהן הצטרף למתקפה וקרא להפגנה: "תוכנית שעושה ליצנות שמזלזלת ומשפילה אותנו, משפילה את האבות הקדושים. איך אפשר להשאר אדישים שמזלזלים באבות הקדושים, אבות האומה. לא יעלה על הדעת. אני קורה לכולם לבוא למחאה ביום שני הקרוב"

מהתאגיד נמסר בתגובה למחאה: ״היהודים באים היא תוכנית סאטירה, וכך יש להתייחס אליה. חופש הביטוי וחופש היצירה הם ערך עליון בשידור הציבורי, כך גם הומור עצמי. זכותם של המפגינים למחות חשובה לא פחות״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!